Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at mig og ven kun godt tænke også at bygge vores en webshop hvor vi salg spil og game udstyr og ligne til computer. men vi ved ikke rigtigt hvor vi skal start og hvordan vi kan få varar til billge penge og salg dem videre til kunden hvordan gøre vi det?

håber du kan hjælp mig :) 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 02:48

starter i ud som dropshipping :-)?

Hvis ikke, så skal i da have en rimelig stor håndfuld penge før i har råd til varelager? :-)

Alene 10 forskellige slags pc'er til gaming også gerne 2-5 af værd, koster dig fra 4000- 14000 stykket :-)  (der skal være noget billigt og noget dyrere) - 
derfor er varelageret ekstremt dyrt indenfor PC :-) 

mvh 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 02:58

Christoffer Tornbjerg:
Alene 10 forskellige slags pc'er til gaming også gerne 2-5 af værd, koster dig fra 4000- 14000 stykket :-)  (der skal være noget billigt og noget dyrere) - 

Det er helt korrekt at med mindre man benytter dropshipping skal man have råd til at binde temmelig mange penge i et varelager, og ydermere skal du kalkulere med at du kan blive nød til at realisere varelaget til en noget lavere pris end først antaget, fordi salget på nogle modeler feks. ikke er så eftertragtet mere. Så det kræver hård styring af varelaget, og man skal jo også tænke på lagerrenter..

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 04:22

Lige hvad angår pc spil, så kan man ihvertfald med nye PC spil downloade dem istedet og så spille dem over steam. Jeg har købt Football manager 2012 over nettet og her fik jeg en kode jeg skulle bruge på steam og så kunne jeg spille. Det var noget billigere end at købe den fysisk, ulempen er så at man kun kan spille hvis der er internet.

MEn kunne forestille mig de koder ikke var så dyre i indkøb, og at shoppen måske har en aftale om man kun køber en kode af gangen. Dermed skal du ikke binde noget kapital i spillene. Det var dog på en engelsk site jeg købte det, så ved ikke om det overhovedet er lovligt i dk, men mon ikke det er. kunne ikke forestille mig andet

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:51

mmalling:

Christoffer Tornbjerg:

Det er helt korrekt at med mindre man benytter dropshipping skal man have råd til at binde temmelig mange penge i et varelager, og ydermere skal du kalkulere med at du kan blive nød til at realisere varelaget til en noget lavere pris end først antaget, fordi salget på nogle modeler feks. ikke er så eftertragtet mere. Så det kræver hård styring af varelaget, og man skal jo også tænke på lagerrenter..

Yep, perfekt du lige udvider mit indlæg lidt, så opretter får en idé om hvad vi mener :-)

Det kan gå hen og blive dyrt hvis man køber lager osv, også alligevel ikke får noget solgt jo..

Derfor ville/skal jeg også selv starte med dropshipping, både for at prøve, men også får at få en ide om hvordan og hvorledes og lære en masse :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)