Hej Aminoer..! Er ret grøn/ny når det kommer til at starte en forretning op og har brug for noget basal viden om op køb af vare til lager..
Spørgsmålene er således: Hvordan gør andre, når de køber vare hjem..?? Jeg ved self at de køber et stort parti hjem af gangen og dermed spare penge.. Men hvad med nye og andre mindre hobby forretninger, findes der ikke andre måder/metoder/principper man kan købe vare hjem på, til et Lille Firma eller til en mindre Hobby-forretning som ikke har det store budget at starte med..?? Kan man evt sende en email eller kontakte et firma og lave en aftale om et/flere bestemte Produkter og mærker til en fast lav pris selvom man ikke køber et større parti hjem afgangen, men i stedet køber et mindre parti indtil tingene er begyndt at tage til... ?? i det tilfælde/sammenhæng kan jeg vel så også forvente at de vil have mine firma oplysninger, firmanavn, fysik ardresse, moms-nr, osv før de kan være sikker på noget som leverandør, så går ud at de ting skal nok være i orden først, ikk?? Og lige en anden ting ang moms.. Er blevet lidt forvirret om det rent faktisk koster noget at blive moms registret.. Mvh Amodeuz |
Du mangler mere end jeg tror vi kan gi dig her inde.Men nej - momsregistrering koster intet - og hvad du eller I kan forhandle jer frem til af aftaler , vil være meget individuelt
Derimod kan det jo koste at mangle viden om regnskab, fradrag - moms osv - tag kurser eller på anden vis sæt dig/jer ind i tingene
vh