Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Legetøj fra Kina?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg går med tanken om at starte en ny forretning op og i den forbindelse har jeg brug for nogle gode råd, da jeg ikke før har været inde på dette område. 

Jeg skal have skaffet billigt legetøj til under 5 kr (eller billigere) og der er tale om en stor mængde - små legeting børn kan få glæde af. 

Ca. 10.000 stk. x 30 forskellige ting og derfor vil jeg mene at det bedst kan betale sig at handle i fx. Kina?

Men hvem skal man kontakte for at få kendskab til dette? Eller er der firmaer i DK, som tager sig af, at handle i Kina indenfor dette område og uden de skal have en stor sum penge oven i prisen?

Jeg er lidt på par bund på dette område, så håber på nogen der kan hjælpe mig på rette vej. 

Ser frem til at høre fra jer. 

Mvh

M. H. 

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 23:07

Husk at tænk på lovgivningen omkring Ftalater og plastik materiale når du importere billigt legetøj fra Kina :) 

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:04

Igen som kan hjælpe med et par gode råd?

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 04:21

Hej Majah,

Hvis de tal du har smidt op i dit indlæg (1,5 millon DKK i indkøb) er nogenlunde tæt på den virkelige verden, så har du en god mulighed for at finde en professionel Kinesisk leverandør der vil give dig og din nye virksomhed det fokus du skal bruge.

Hvis du har brug for at få afklaret nogle mere praktiske ting omkring handel i Kina, importen og search efter kinesiske leverandører generelt, er du velkommen til at sende mig en PM med dit skype navn og så kan vi arrangere en lille session.

/Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 04:44

Bare for guds skyld, lad være med at købe 300.000 varer hjem som opstart! Hvis det var sådan jeg forstod dit oprindelige indlæg.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:15

Hej Maja,

Du kan fx. rejse til Kina og købe selv de legetøj du gerne vil have. Der er mange engroscentre for legetøj i Kina. Den største har mere end 1.000 grossister/butikker og næste største har mere end 400 butikker. Mange grossisterne er også producenter og kan producere de legetøj du bruger for. Du kan finde varer i alle prisniveauer.

Hvis du kan købe en hele container (ca, 25cmb for en 20'container, 54cmb for en 40' container, 68cmb for en 40' HQ), så bliver fragten lidt billigere. Men der er ikke noget problem, hvis du kun køber nogle få cmb.  Kontakt en logistik virksomhed i Danmark for at høre nærmere.

Hvis du vil have mere ud af turen, så er det bedste at have en der har kendskab til det Kinesiske marked med i den første omgang.  

Held og lykke!

Mvh,

Anne Zhao

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)