Jeg kan varmt anbefale Meebox.net som jeg selv bruger som udbyder. Du kan få -20% på oprettelse af et webhotel hos Meebox med rabatkoden "XXXXXXXXXX".
Hilsen Andreas / Webeo.dk
Skulle det være, kunne man jo også bruge den officielle Meebox-kode "AMINO" som giver nøjagtigt samme rabat - men det tjener du selvfølgelig ikke penge på :)
- Emil
Bare til info: Jeg tjener ikke en krone på den rabatkode jeg nævnte.
I så fald må du undskylde - man er efterhånden vant til at samtlige webhotel kuponkoder, som bliver udstedt til partnere medfører en eller anden form for økonomisk gevinst for partneren
I så fald må du undskylde - man er efterhånden vant til at samtlige webhotel kuponkoder, som bliver udstedt til partnere medfører en eller anden form for økonomisk gevinst for partneren
ja føj for satan firmaer der vil tjene penge heller ik lige min kop te
kan ik rigtig se forskellen på folk der ligger et link til deres egen butik for at tjene penge og folk der ligger et link til en andens butik for at tjene penge
kan ik rigtig se forskellen på folk der ligger et link til deres egen butik for at tjene penge og folk der ligger et link til en andens butik for at tjene penge
Den korte forklaring på forskellen er, at det ene er tilladt her på Amino, det andet er ikke.
Jeg mener at det er gjort klart nu, at affiliatelinks, o-lign. ikke er tilladt her på Amino, så fremtidige indlæg af denne type vil blive slettet fra tråden, uden yderligere informationer eller varsel.