I kalder jer produkt GUIDEN. Jeg anede slet ikke at det var en webshop, og det ligner heller ikke en webshop. Det minder mest af alt om endnu en produkt sammenlignings side ved første øjekast.
Grafikken er usammenhængende og primitiv. Det skader jeres troværdighed.
Alt for meget "grafik" - skær ned og få lavet det meste til HTML/CSS og får det gjort mere overskueligt. Mere luft.
I prøver at lægge fokus på jeres produkt søgnings funktion, men det nuværende skaber mere forvirring og gør siden uoverskuelig.
Jeres "relaterede produkter" liste under produkter har CSS fejl i chrome (som minimum) Teksten går ned over prisen.
Nyheder fra bloggen har pludselig en orange tekst.
I viser en afsindig stor mængde produkter der ikke er på lager. Det er aldrig en god kundeoplevelse og i vil se svigtende salg og lavere konvertering på det grundlag, hvis i ikke har en klar dropship strategi, og evt laver det til en "længere leveringstid" strategi der er mere fokus på.
Jeres forside slider, kører med teksten hen over jeres banner - det ser meget sjusket ud. Evt kørt bredden på slideren ned med CSS ændring, så det kører bagved den grafik med produktsammenligning.
I drukner i duplicate content, og har ce en HALV MILLION sider indexeret. Jeres oprydningsarbejde når i vil fokusere på SEO, bliver vandvittigt uoverskueligt at lave manuelle exclusions på.
Der er selvfølgelig delte meninger omkring design, men jeg syntes du laver information/tekst "overkill" på den øverste del af din forside. Man få kastet alt for meget i hovedet, og der står rigtig meget med forholdsvis småt tekst.
Din slider angriber (overlapper) produktguiden til venstre i sit skift.
Få lavet dit banner om, med et mere proffesionelt logo, og fjern "søg på din model" grafikken i højre side. Du fremviser allerede denne søgemaskine som det første på forsiden, så brug pladsen på noget mere fornuftigt.
Overvej en anden nuance af grøn til din navigation, og gør teksten i navigation lidt større eller opsigtsvækkende.
Det lyder måske lidt hårdt men jeg ville næste starte helt forfra for som de andre også nævner virker siden forkert sammensat..
Hvis i hellere vil lave et par rettelser bør i forbedre forsiden. Banner/slide over produkterne skal laves helt anderledes. Slide virker ikke ordenligt og bokse under er ikke særligt godt :/
Hej Mange tak til alle for de meget konstruktive svar :)
Det er måske lidt hårdt som også Kristoffer skriver, vi har efterhånden arbejdet rigtig meget på dette design/side og det kan sagtens tænkes at det er bedre at starte fuldstændig forfra.
Det er jo heldigvis ikke det sværeste at ligge nyt design på en Magento shop.
Jeg overvejer lige hele sidens opbygning endnu engang.