Hej Carsten Hvad er det for en følelse du gerne vil skabe for dem der kommer på siden og ser videoerne? Når du ved det, kan du prøve og gå inde i følelsen og forstille dig hvad der skal til for at skabe den. Den kan vise sig at biler er lidt for ensidigt, men en kombination samme med andre ting, der vil frembringe det udtryk, stemning og følelse du ønsker. Det er mit bud på at finde det rette. Bedste hilsner Henrik Thinggaard |
Tak for alle svarene. Ja, der er noget at tænke over, og hvis jeg beslutter mig for at lave videoen, så vil jeg helt sikkert split teste - god ide.
Umiddelbart havde jeg to tanker med det. Først og fremmest ville denne type video måske oftere blive delt og spredt på sociale medier. Dernæst har succes en tiltrækkende effekt på de fleste. Hvis vi møder to sælgere, den ene kommer til mødet i lækkert jakkesæt, pudsede sko, fedt ur og med den seneste MacBook under armen, og den anden kommer til mødet i jeans, t-shirt og en standard laptop i en rygsæk, så vil jeg vædde med at den første har større chance for salg.
Det her svar rammer rigtigt godt:
B. Hvarregaard:Jeg ville starte med værdierne, med at tale til fornuft og følelse og så slutte med at fortælle hvor "hurtigt det kører". Det kan godt være at bilen skal være en del af det, men det må ikke gå på features eller hvor sejt softwaren. Jeg har en fornemmelse af at med bilen vil der blive fokuseret på features og "tomme ting". Er det helt galt?
Det aller vigtigste for mig er, at kommunikere at vi kan noget som ingen andre i branchen kan. Vi er eksperterne, dem man går til for at få svar. Vi er gode, fordi vi brænder for det, og kan ikke lade være. Det er ihvertfald den langsigtede plan, men det opnår man desværre ikke sådan lige natten over.
Mvh Carsten