Det er et affiliate site ;)
|
Hej Thomas
Ja du har fuldstændig ret. Det var mig der ikke var vågen der. sorry.
Hej Thomas Ja du har fuldstændig ret. Det var mig der ikke var vågen der. sorry. |
Jeg ville ikke vælge et på engelsk, hvis det er det første site. Konkurrencen på engelsk er nok 3.000 gange større end i Danmark for at komme op som nr. 1, men derfor er indtjeningen jo også 3.000 gange højere, hvis du kommer derop, men vejen dertil er bare sindsyg lang og der kan sagtens gå ÅR før du får de første salg. Selvom du kan købe billige artikler i østen, få dem til at lave linkbuilding, købe hjælp på Fiverr osv. - så tænkt på - det kan dine konkurrenter også! Ikke sagt, at det er umuligt - det kræver bare rigtig meget arbejde og man skal ikke forvente, at tjene penge i lang tid. Mvh |
Enig! Men mit estimat er nu at det er 10 gange lettere: Det er kun 300 gange sværere på engelsk. :-) Mvh Anders Saugstrup |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg synes bare, at der er ufatteligt meget fokus på at være nr. 1, eller i det mindste i Top 3, på Google? Der findes da flere andre kanaler, man kan benytte, for at få mange besøgende som engelsksproget site. Eksempelvis YouTube. Desuden er hver eneste indekserede side/artikel/tekst jo en dør ind til ens side, ikke bare sitet som helhed. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ok tak for det. Jeg prøver måske engang i fremtiden. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253