Sidder og ser på en side som frou-frou, og andre i samme dur og undrer mig over hvor de får alle deres varer fra. Er det konkursopkøb, dødsboer etc? Nogle der kan give deres besyv med? Thomas |
bump bump ;)
Sidder og ser på en side som frou-frou, og andre i samme dur og undrer mig over hvor de får alle deres varer fra. Er det konkursopkøb, dødsboer etc? Nogle der kan give deres besyv med? Thomas |
optrap! Thomas Eskelund
For mig ser det ud som en blanding af ganske almindelig engroskøb og så opkøb fra lukkede butikker. Evt. også loppemarkeder, antikmesser, ved annoncering til private osv. De skriver jo selv at de ikke sælger efter brugtmoms-reglerne, så deres varer må primært være nye/ubrugte. F.eks. sælger de jo tapeter fra lageret hos en fynsk tapetmester.
|
Hej Birte, Tak for dit svar. Du har en pointe, undrer mig bare over hvor pokker man får fat i f.eks. så mange gamle skolekort. Måske det bygger på et godt netværk i underverdenen.. (folkeskolen..) :) |
optrap! Thomas Eskelund
Måske har der været nogle forlag/trykkerier, der har ligget inde med et restlager? - eller de har måske endda ligget inde med selve patricen, så de har kunet genoptrykke kortet. |
Har du et tip til hvor man kan finde nogle af deres leverandører udover trykkerier? F.eks. butikskonkurser, leverandører af de nye ting osv? Jeg har spenderet en del tid på nettet, men kan simpelthen ikke finde noget... Thomas |
optrap! Thomas Eskelund
Hej Thomas Nej, der er jeg desværre helt blank... :-) Hilsen Birte |