Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback af WebShop. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner! 

Så er det ved at være weekend, hvilket betyder mere tid til projekter. Jeg er i fuld gang med min WebShop, og selve shoppen er ved at være klar. Inden jeg laver de sidste finjusteringer, vil jeg gerne have nogle friske øjne på, således at evt. fejl kan komme med i sidste ændringsfase. 

Hvis du vil være behjælpelig, så skriv en kommentar i tråden, og jeg kontakter jeg i PM med et login. (Du kan skrive feedbacken over PM.) 

Med venlig hilsen,

Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal vi også bruge hemmelige håndtegn???

Hvis du vil have feedback på din hjemmeside i et debatforum som amino, så skrive en url. Evt. med en midlertidig bruger+kodeord, hvis url'en er beskyttet med kodeord. Så kan andre også lære lidt af den feedback der kommer.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 17:04

Fuldstændig enig med Karsten :)
Evt. en develop adresse som vi alle kan få adgang til.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Launch den nu bare Christian! :D I skal ud og sælge, ikke perfektionere webshopdesign!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 11:07

Så vil vi gerne have noget feedback fra jer! :-) 

Se WebShoppen her

Brugernavn: Christian 

Kode: Christian1234 

Vi ønsker feedback på designet, teksterne, navigationen, og ligeledes vil vi gerne høre, om vi mangler noget. Betalingsløsning er ved at komme på plads. (Vi bruger Quickpay)

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 22:54

Hej Christian,

Så har jeg kigget lidt på den - ganske pæne farver der ikke irriterer.

Synes dog allerede nu du skal få ændret dit varekort - klikker jeg ind på et produkt er der kun den ene vare præsenteret på siden. Hvad gør du hvis varen ikke falder i kundens smag? Kunden får ikke præsenteret ét eneste alternativt produkt som kunne være en bedre mulighed.

Du udnytter hele skærmens bredde til at præsentere dit produkt.Hvorfor ikke bruge de 70% på at sælge varen og de sidste 30% på at præsentere nogle alternative produkter. Vi har ændret det på vores webshop der sælger billige tørklæder og vi kan se at folk nu brugere længere tid på shoppen og konverteringsraten er steget = penge på kontoen. Du kan se et eksempel på vores produktkort her: strikket tubetørklæde

Hvorfor har du 3 indkøbskurve? én øverst til venstre + én i menuen over den blå bjælke + en i menuen til højre. Det er da spild af plads.

Men få da smidt nogle produkter på at kom i gang med at sælge.. Så kan du finpudse hen ad vejen..

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)