Står din forretning med et problem som du har svært ved at løse, eller ikke kan finde tiden til? Så kan du med fordel tage fat i mig. Jeg er ved at slå dørene op for en konsulentforretning rettet mod små- og mellemstore virksomheder, og vil i den forbindelse give dig et fantastisk billigt tilbud for at få hjælp her og nu.
En timepris på 199 kr. til de første 10 kunder, mod at du skriver en kort (og 100% ærlig) evaluering af mit arbejde efterfølgende som jeg kan bruge til markedsføring. Jeg vil tilmed gå så langt som at sige, at hvis du ikke er tilfreds med det der er leveret, skal du ikke betale en eneste krone – det er min garanti for, at det arbejde jeg udfører altid vil være i topkvalitet. Desuden betaler du først efter arbejdet er klaret, hvilket blot er endnu en fordel for dig.
Det lyder jo fint – med hvad skal jeg lave? Jeg har erfaring (og uddannelse) i business. Jeg elsker onlineforretninger, og især at optimere dem til bedre salg, flere besøgende eller omkostningseffektivisering. Med mine blot 24 år har jeg desuden altid fingeren på pulsen, masser af energi og er ikke bange for at lægge meget tid og energi i et projekt som det ofte kræves.
Min online erfaring kommer fra mindre projekter jeg selv har startet (og sidenhen lukket igen) og fra at hjælpe med at starte to kæmpe onlineforretninger op i Australien, henholdsvis pop.com.au og thehome.com.au, i en tid hvor jeg arbejdede for Rocket Internet.
Jeg har et hold af 6 udviklere i Asien som jeg samarbejder en del med, og jeg kan i den forbindelse også hjælpe med udvikling af en evt. hjemmeside ved outsourcing dertil hvilket holder omkostningerne nede. Mine egne kompetencer ligger dog langt mere i business development, og derfor er det også primært det jeg ønsker henvendelser på.
Hvis du synes det lyder interessant og gerne vil høre mere vil jeg bede dig sende mig en mail på mail@thegreatjob.com med kort info om hvad du vil have klaret og dine kontaktoplysninger, så vi kan tage en hurtig snak for at finde ud af, om mit arbejde vil være relevant for dig eller ej.
Da jeg i øjeblikket er ved at bygge en hjemmeside op kan jeg ikke dele den med jer – endnu. Skriv gerne for uddybet CV og referencer. |
Hej,
Jeg synes din måde at starte op på er rigtigt fed :-) stor ros for det og at du tør begive dig ud på dette eventyr.