Nogle der bruger "Digital Goods" extension for Paypal?
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Hej,
Jeg har en Woocommerce shop og overvejer at tilkøbe "Digital goods" udvidelsen, da jeg kun handler med elektroniske produkter.
Men understøtter denne udvidelse muligheden for at betale med kreditkort uden at have en paypal account (ligesom Paypal standard)?
|
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fandt selv svaret.
Nej, hvis man anvender digital goods udvidelsen, så SKAL kunden være logget ind.
Lorte udvidelse!
|
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Er problemet ikke at hvis ikke man registrerer sig med en konto så får du ingen e-mail adresse på kunden som du kan sende produktet til.
|
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Det problem har jeg aldrig stødt på. Hos mig er det WP (Woocommerce) der logger kundens adresse etc. så paypal klarer bare selve transaktionen.
|