Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Narkosmugling og spildte talenter!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt tilfældigt over programmet Border Security - Og jeg blev faktisk temmelig imponeret over de meget kreative løsninger, folk finder for at smugle narkotika over grænserne. Er der andre af jer, der har set programmet?

Alt andet lige, er der godt nok nogle smarte hjerner gemt i de kredse. Narkotika laves til tallerkner, plakatfolie og andre virkelig geniale løsninger. 

Det er synd og spild af talent, at de findes så kreative og dygtige mennesker, der bor i områder hvor deres eneste mulighed for indkomst er at producere og sælge narko.. De kunne have sparket R** i de rette omgivelser!

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja... Omvendt er narko virkeligt big business hvor et enkelt kartel dagligt kan flytte flere penge end hvad mange succesrige virksomheder ikke engang drømmer om at gøre på et år. Money has the power...

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som Morten skriver, så sparker de nok endnu mere R*V i nettop den branche, da der virkelig er store penge på spil. Dog med høj risiko som jo er lidt ærgerligt ja.

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er uden tvivl penge i skidtet.. ;)

Dog er jeg af den overbevisning at det ikke er de kreative producenter og distributører der tjener penge på deres smarte løsninger, men nærmere de store bagmænd der sidder med den økonmiske gevinst.

Jeg tænker bare på det store spild af kreative hjerner der gemmer sig i de miljøer - Hvor stor værdi den slags innovative tænkere kunne have for den moderne verden! :)

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan godt være du har ret i det :)

Selv i 1930'erne da Al Capone sad i spjældet havde han folk til at skyde Tennisbolde fyldt med kokain over hegnet :P

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har så meget kemisk snilde at man kan stå i junglen og - for det første fremstille kokain - for herefter at få det til at ligne gennemsigtig plastik folie med de få midler de har at gøre godt med, så burde man satme kunne gøre underværker i medicinalbranchen. :)

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

spild af talent? et talent kan lige så hurtigt blive en forbandelse på de kanter kendte en del sydamerikaner på et tidspunkt og de historier de kunne komme med.....

syntes det er åbenlyst at den lovgivning vi køre overfor stoffer kun gør tingene være 

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nønne:

Jeg faldt tilfældigt over programmet Border Security - Og jeg blev faktisk temmelig imponeret over de meget kreative løsninger, folk finder for at smugle narkotika over grænserne. Er der andre af jer, der har set programmet?

Alt andet lige, er der godt nok nogle smarte hjerner gemt i de kredse. Narkotika laves til tallerkner, plakatfolie og andre virkelig geniale løsninger. 

Det er synd og spild af talent, at de findes så kreative og dygtige mennesker, der bor i områder hvor deres eneste mulighed for indkomst er at producere og sælge narko.. De kunne have sparket R** i de rette omgivelser!

Så sandt. Men måske findes der nogen derude som har set lyset og allerede sparker røv i andre omgivelser? Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)