Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker svar på spørgsmål vedr. SEO.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

God formidag friske Aminoer,

Hos FirmagaveXperten har vi et ønske om, at gøre vores hjemmeside mere enkel og fjerne de produkter der enten ikke sælger godt eller ikke har den bedste plads på Google. Spørgsmålet er... Er der nogle der kender til et program, der køre ens hjemmeside igennem og fortæller, hvor stor søgevolumen er på de enkelte produkter/produktnavne man har på sin hjemmeside, hvilken plads produktnavnet har i bla. Google eller er det noget der skal gøres manuelt. evt. fra en glad Amino, med SEO erfaring med et godt tilbud.

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 10:19

Hej Henrik.

Der er et rigtig godt ved navn "SEO by Yoast". Jeg kan klart råde dig til at hente det, det er meget overskueligt.
Selvom der ligger meget mere i SEO end bare dét, så er det bedre end ingenting.

Held og lykke med det.  

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Hej Henrik

Udover det Erik siger, så kan du også via adwords statisk gå ind og se dine forskellige søgeords visninger og hyppighed. Selvom det måske er en lille del af hvad det er du søger, så kan det stadig hjælpe dig til at vælge de bedste ord som folk søger på :-)¨

Mvh. Joachim

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:14

Hej Henrik,

Google webmaster tools, kan vise det du søger.

Her kan du se hvilken placering dit website har på søgeordet og hvor mange søgninger, der forekommer på ordet - du kan også se hvor stor en procentandel af søgningerne, der ryger igennem til dit site.

Cuterank, kan også vise din placeringer ved et enkelt klik - her slipper du for at vente på Google webmaster tools lidt langsommere indsamling (eller nærmere visning)

Umiddelbart ville jeg nok, se på hvor mange konverteringer, der er på produkterne, men også på om det enkelte produkt tiltrækker besøgende, der ender med at købe noget andet.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Jeg kan se at I har installeret GA (Google Analytics) på jeres webiste, så jeg ville bruge dette værktøj til at se hvor stor volumen er på de forskellige søgeord/produkter, samt hvordan de konverterer.

Derudover kan jeg anbefale rantracker som hurtigt laver en screening af dine placeringer i søgemaskinerne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)