Da min Partner og jeg er ved at skabe et nyt online koncept i Dk, havde jeg brug for viden omkring det at være iværksætter, og brug for gode råd til hvordan man starter virksomhed op osv. Derfor gik jeg på bibliotektet og fandt en masse gode bøger om iværksætteri. Den bog jeg først læste var " Den geniale iværksætter" af Toke Kruse. Og jeg må sige at den sparker røv. Den er meget let læselig og pisse nem at forstå, der er ingen grund til at gøre det svære end det er og det bliver der også lagt stor vægt på i bogen, som jeg i øvrigt kun var nogle få timer om at læse, da jeg ikke kunne ligge den fra mig igen. Jeg er allerede blevet meget klogere, og kan varmt anbefale bogen til nye iværksættere, som jeg selv ønsker at opnå nogle mål, men har behov for nyttig viden til at nå dertil. Det vigtigste er at man er åben overfor alt den viden og erfaring man kan trække ud af " de grå ulve" Jeg ønsker selv at opnå et bredt netværk med mange forskellige iværksættere i mange forskellige brancher. Og hvad er et bedre sted at starte end Amino! Bare lige for at fortælle at der er masser af hjælp at hente derude! Mit "drive" stiger fra dag til dag!! Vi skrives ved derude! :) Mvh, Kasper Rønnow Olsen.
|
Hej Kasper
Faldt lige over dit indlæg. Jeg bøjer mig i sandet og siger "hvor er jeg bare glad for, at du kan bruge bogen og at den har inspireret dig så meget!". Tak for de rosende ord. Kan jeg få dig til at sende dig et billede til min mail toke@billysbilling.com samt et citat (gerne bare dit du har skrevet ovenfor). Så vil jeg lægge det på www.dengeniale.dk
Mange hilsner
Toke