Jeg er i gang med at lave en video som omhandler en opskrift. Den er med danske tekster. Jeg kunne egentlig også tænke mig at dele den med resten af verden, og det gør jeg blot ved at ændre teksten til engelsk. Dvs at jeg uploader en med danske tekster og en med engelske.. Ser youtube det som en kopi, altså som to ens videoer? I givet fald hvad ville der ske ved det? |
Prøvede lige at google det, og ved hurtig at læse den fejlmeddelse som youtube giver, hvis der er duplicate videoer, er egentlig svar nok:
Følgende meddelse giver youtube hvis der findes to ens videoer:
This message means that the video you've uploaded already exists within our system.
If you'd like to upload the same video again, note that simply changing the file name won't prevent the rejection message from showing.
Instead, please try editing the video again. For example, changing the video length (e.g. by adding extra frames by using video editing software) or compression should allow the video to upload.
Bemærk den sidste linje, går ud fra at i og med, du går ind og sætter undertekster på, må være det samme som at tilføje extra frames etc. Håber det svar nok!