Hej Dmortensen, Nu kommer det rigtig meget an på produkterne. Forestil dig at du havde skrevet denne mail til B&O bare for at nævnte et markant eksempel. Så ville du jo konkurrere med en masse flotte og servicemindede butikker som dermed også havde en masse udgifter forbundet med dette. Man kunne så gå ind og få vejledning i butikkerne og bagefter bestille det på din hjemmeside og dermed f.eks spare 10%. Nu skriver du Dansk Supermarked, så det er nok ikke just så dyrt et produkt, men ja, der vil altid være en frygt hos en leverandør for at nuværende kunder bliver sure hvis der dukker en webshop der er tilknyttet en lejlighed på 2 sal. Sat op imod store flotte butikker er konkurrencen jo til at få øje på når vi snakker pris. Så derfor kan der være en kæmpe risiko forbundet med at sælge til dig, Det salg de kan få via dig står sandsyndligvis slet ikke mål med det som de kan tabe. Så chancen for at de ikke vil røre dig med en ildtang er meget sandsynlig. En anden option kan også simpelthen være at de som minimum forventer at der er en fysisk butik tilknyttet. Det er en slags garanti for at varene bliver udstillet ordentligt og at du i deres øjne er seriøs. Fagligheden og kvaliteten kan godt blive en smule udvandet hvis det er et billigt online produkt. Men igen, det er rene spekulationer, især når vi ikke ved hvilken kategori dine produkter er i.... |