Jeg er i gang med at ”starte” min første webshop, men er nu stødt på mit første problem. Jeg mailede tre mulige leverandører i mandags, hvor jeg spurgte om jeg kunne få oplyst priser på produkter i deres sortiment. Næste morgen havde jeg fået svar fra alle tre leverandører. De bad mig sende en liste på de produkter jeg ønskede en pris på, hvor stor mængde jeg regnede med at købe, og hvor i landet jeg ville åbne butik og sælge deres produkter. Jeg skrev en liste med produkterne samme dag, fortalte at mængden ikke ville være så stor i starten, og at salget ville forgå i en webshop. Nu har jeg så ikke fået en eneste tilbagemelding fra nogen af leverandørerne. Deres produkter sælges i detailbutikker, og en af leverandørerne ved jeg levere til Dansk Supermarked. Kan det være grundet til at de ikke vender tilbage. At de er bange for en konkurrerende pris på nettet? Mvh |
DMortensen:Deres produkter sælges i detailbutikker, og en af leverandørerne ved jeg levere til Dansk Supermarked. Kan det være grundet til at de ikke vender tilbage. At de er bange for en konkurrerende pris på nettet?
Der er en god chance for at det er grunden. De vil ikke risikere at miste deres store kunder, ved at lade dig og mange andre, forhandle produktet på en hjemmeside, hvor der ikke er lige så store udgifter og derfor kan sælges billigere.