Jeg har længe ønsket at forsøge mig med et affiliate-site. Endelig har jeg fundet en god niche, med mange søgninger, lav konkurrence, og et stort udvalg af annoncører. Dog er jeg kommet i tvivl om hvor mange domæner jeg skal købe for at "være på den sikre side". Sidens navn er XXXXXX-guide. Så kommer spørgsmålet så: Skal jeg købe i alt 4 domæner for at være sikker: XXXXXX-guide.dk XXXXXX-guideN.dk XXXXXXguide.dk XXXXXXguideN.dk Det skal lige siges at jeg ikke har tænkt mig at bruge guideN, det er bare for at andre ikke kommer og overhaler indenom. På forhånd tak :) |
synes bestemt ikke det er værd at prøve at se om man kan ramme alle tænkelige domæner ens besøger måske vil prøve. For mig at se er det penge ud af vinduet. Folk søger på en søgemaskine hvis de ikke kan finde din hjemmeside.
Med det sagt kunne man godt forestille sig til at der er mange som vil glemme den der bindestreg og spørgsmålet er om du ikke skal tage den udgave som din primære? Et kompromi ville være at tage med og uden bindestreg.