Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et produkt du vil have solgt mere af?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Send en PM, jeg har måske det du leder efter ;)

Glæder mig til at høre fra dig!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:00

Peter Maler:
Undskyld, er ikke lige så stærk på Dropshipping begrebet, men man lærer hver dag :-)

Dropshipping er hvis du laver din egen hjemmeside/shop og tilbyder diverse varer til salg, som du ikke selv har på lager.

men når du får en ordre ind, skriver du til leverandøren og får ham til at sende den direkte ud til din kunde.

Du skal dog huske at det er dig der står med hele ansvaret i første omgang over for din kunde

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:52

Johnny Nielsen:

Du skal dog huske at det er dig der står med hele ansvaret i første omgang over for din kunde

Hvordan mener du 'første omgang' ? I anledningen af at det er shoppen der er ansigtet ud af til ?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 22:57

Ja, sådan må det jo være, jeg kan godt se hans pointe. Du kan lave en superflot hjemmeside og besvarer mails 24 timer i døgnet. Men i sidste ende er du afhængig af at leverandøren lever op til sit ansvar og sender varene til tiden. Men det er vel også et spørgsmål over tid at vælge sine samarbejdspartnere med omhu, men skal jo lige lære de forskellige at kende.

Kan også godt se den med ansvaret og reklamationenerne, der er det vel dig der sidder med problematikken over for kunden og du er afhængig af leverandørens svartider og beslutninger. Men stadigvæk kommer det meget an på hvad der sælges og det må jo være en del af den samlede kalkulation.

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 10:03

Hej Niklas

Hvis du har mod på at sælge kontormøbler - så check www.office2go.dk - Ring til mig på 24421132 og vi kan få en snak om dropshopping.

Mvh Jacob Holm

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)