Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et produkt du vil have solgt mere af?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg går lidt med tanken om at starte en webshop,

men jeg søger dog noget at sælge på den.

Jeg  vil gerne undgå at have lager selv, så tænkte på noget dropshipping agtigt noget.

Du kunne være en nystartet 'et eller andet' med et godt produkt som gerne vil have noget mere salg

så stiller jeg mig til rådighed og laver en side der sælger, bla. dine produkter. 

Fra mit synspunkt er det en win-win for dig,

mindre arbejde(få fat i kunderne skal du ikke), og mere arbejde af det du er god til, lave produktet.

Det kunne eventuelt være du laver smykker, eller andet i den stil. 

Men skriv, så kan vi tage os en snak. 

- Niclas Schumacher

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 16:00

Hej Niclas,

Sjov idé, men du skal vel også tjene på det, så hvad havde du forestillet dig i den retning ?

Mvh

Torben

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Skrevet kl. 16:15

Hej Torben. 
Det er selvfølgelig meningen jeg skal tjene på det også :)
- Det har jeg ikke gjort så mange tanker i pt, men det er noget jeg skal have undersøgt omkring det givende produkt.
Men Ideen har nogen interesse kan vi få lavet en dialog omkring hvad forventninger jeg har, og du har.

- Niclas Schumacher 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:23
Du aftaler det bare med det pågældende firma, kommer jo an på produkt og avance.

Klart du ikke kan få 50 % af 100 kr.

Men lad hver at gøre det for billigt for så køre du død i det om 1 mrd.

Men find en fair løsning i begge er glade for.

Dropshipping er på mange måder en super god måde at gøre det på for begge parter.

Men lad hver at vælg et marked med stor konkurrence og alt for mange store spillere får så kan du ikke være med på prisen og så sker der ikke så meget salgsmæssig, da du ikke styrer levering kan ulempen være du ikke kan tilbyde ekstra god service.

Men få et godt samarbejde op med et niche firma og giv den super gas!!
Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Skrevet kl. 20:19

Helt sikkert. 

Jeg havde forstilt mig at komme i kontakt med nogle ny startede nogen der har et godt princip, men ikke har mulighederne for at have en webshop selv.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Skrevet kl. 15:01

Mange tak for de henvendelser der har været.

Tanken har det været at det skal være for upcomming folk der enten ikke har tid eller råd til at kører en webshop. 

Mulighederne kunne være du laver tøj, tasker, smykker eller noget i den dur.

Håber det vækker noget interesse :)

- Niclas Schumacher

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:06

HEj Niclas

Har du lyst, så er du velkommen til at sælge vores kontorstole fra iStol.dk - dem sælger vi også pr dropshipping

Mvh

Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 15:20

Hey,

Undskyld, er ikke lige så stærk på Dropshipping begrebet, men man lærer hver dag :-)

Altså, du har antal varer på din side, som du udstiller på en fed måde. Køber kunden så på din hjemmeside og betaler hos dig ?....og så sender leverandøren varen direkte ? og så afregnes der løbende mellem dig og leverandør ??

Det virker da som en Win Win og hvis du opbygger en fed hjemmeside med en masse salg er der jo et godt gensidigt forhold, da det er dit domain og alle parter vinder på det, har jeg forstået det korrekt ??

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Skrevet kl. 15:48

Hej Peter. 

Jeg kender selv ikke princippet helt 100%, også derfor jeg godt kunne tænke mig at få en 'newbie' som kan lærer sammen med mig, selv om der ikke her så meget arbejde sammen. 

Men du har fat i den lange ende der hvertfald. Som sådan vil leverandøren ikke have noget med siden at gøre, kun de bestilinger jeg sender videre, og så selvfølglig levere information omkring produktet. 

- Niclas Schumacher

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 16:11

Hej Niclas,

Jeg forstår dine argumenter, det er jo også en god måde at starte noget op på uden at bruge en formue. Ulempen er så at du må forvente en lavere avance end hvis du selv solgte produkterne med eget lager og den slags. Omvendt, når første din hjemmeside kører har du jo primært lidt kundeservice på mailen og ikke de store udgifter...

Det minder lidt om affiliate men jeg kan godt lide tanken om at hvis jeg har 20 smarte produkter jeg gerne vil markedsføre yderligere kan jeg alliere mig med en fed webshop og få afsat endnu flere produkter til målgrupper som måske ikke fandt mig før, ja, det er vel ikke helt tosset...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)