Yes eller at man har nøje kalkuleret med, hvor meget renter, gebyre mm udgør på årlig basis. For det er her, at rigtig mange fejler sammen med forventninger, som er lige lovlig optimistiske...
Jeg håber virkelig, at jeg læste forkert igen, men det ser ik sådan ud! Alle med bare lidt år indenfor business ved, at venner/familie og forretning er ting, som man ik skal blande sammen. Ihvertfald ik som udgangspunkt, med mindre man nøje har kalkuleret alle tænkelig udfald af et firmaeventyr... Og det har de færreste, når optimismen er høj, og forventningerne til at indtage verden er store. Så jeg forstår slet ik, hvordan en økonomi ekspert kan udtale det der... Det er virkelig mig en gåde! |
Cookie:jeg er nu heller ikke helt så bange for lige den - Jeg mener faktisk ikke det er så usædvanligt at forældre sætter 10-20.000 kr (or whatever) i en søn eller datters forsøg som selvstændig, og gør det som ren gave af kærlighed og håb - og det kan være udemærket som supplement til blod sved og tårerFashion-Seller:eller støtte fra den nære familieMan skal IKKE låne af sin familie - men tror forældre - eller ens mand på en og vil stikke penge i en opstart - så kan det være en løsning
Men 10-20.000 kr er 1-2 måneders løn, hvis man giver den en skalle... Så hvis man mangler den type penge, så kan man knokle for det i en meget begrænset tid, og så har man tjent dem selv...
Så slipper man både for at låne i banken, og få pengene af familie eller forældrene. Men jeg tvivler nu også på, at det er denne type beløb, som mange mangler i likviditet, når de vil starte op...
Bliv gratis medlem