Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideen - Mit Netværk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Igennem sit liv opnår man mange nye bekendtskaber med hver deres kompetence samt hver deres netværk. Dette er selvfølgelig noget som helst skal foregå som en synergi effekt så man kan hjælpe hinanden på vej til succes. 

Min idé er, at lave en hjemmeside hvor man kan logge sig ind på sin profil, hvor man har muligheden for at oprette sit netværk. Man kan opdele det i kategorier således: 

Søgemaskineoptimering:

Karl Andersen -
........
........

Mekaniker:

Jeppe Sørensen - 
.......
:.......
...... 

Journalist:

Marianne Pedersen
........
:......
......

Dette vil gøre det en del mere overskuelig og ligetil, når man står og har brug for hjælp. Jeg er selvfølgelig godt klar over, at der findes linkedlin, men dette er blot at trække nichen ud og fokusere på det. 

Hvad mener i? 

Vh. 

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22

Ingen respons... Hmm

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:53

Svært at overskue, men min umiddelbare tanke er, at du med denne side ikke leverer noget af egentlig værdi. Linkedin og facebook er, som du selv er inde på, steder, hvor man kan holde fast i netværket. Her kender man de mennesker, man er "tilknyttet", men hvis man laver en side, som den, du overvejer, så kender man jo ikke nødvendigvis personen. Så er det vel ikke meget mere end et opslagsværk ud fra brancher, og så kan man vel egentlig ligeså godt bare søge på Google efter det, man søger? En journalist, tekstforfatter, etc.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

Tak for dit indlæg

Jeg tror du har misforstået mig. Jeg vil netop have, at det er venner/bekendtskaber man taster ind som sit netværk. 
Man møder jo rigtig mange mennesker igennem sit liv som har hver deres kompetence, og det kunne jo være fra mekaniker som jeg skriver til en ven som til dagligt arbejder med SEO. Så hvis din bil gik i stykker, så havde du lige en gammel ven som mekaniker som kan hjælpe dig på vej, eller måske lave det for dig i bedste tilfælde 

Vh.

Mads 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:39

Mads:

Tak for dit indlæg. 

Jeg tror du har misforstået mig. Jeg vil netop have, at det er venner/bekendtskaber man taster ind som sit netværk. 
Man møder jo rigtig mange mennesker igennem sit liv som har hver deres kompetence, og det kunne jo være fra mekaniker som jeg skriver til en ven som til dagligt arbejder med SEO. Så hvis din bil gik i stykker, så havde du lige en gammel ven som mekaniker som kan hjælpe dig på vej, eller måske lave det for dig i bedste tilfælde 

Vh.

Mads 

Aah, ok. Det kan da godt være, at det kunne være en god idé. Det handler jo også meget om, hvordan man eksekverer idéen. Linkedin er røvkedeligt at befinde sig på, men hvis du skabte et website med personlighed, kunne det da sagtens være, at det kunne være interessant for mange. Men det bliver ikke billigt at realisere, hvis det skal være flot, effektivt og brugervenligt.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 02:42

Skulle mene det allerede findes :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:52

Christoffer Tornbjerg:

Skulle mene det allerede findes :-)

Hvad hedder siden?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37

Volt & Volume 

Det vil koste rigtig meget, at realisere. Men dette vil umiddelbart også kun være et hobbyprojekt, hvis det var.

Tak for svar.

Christoffer Tornbjerg

Jeg har ikke stødt på en hjemmeside som tilbyder dette, men du må meget gerne linke hvis du mener det findes Geeked

Vh.

Mads 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:41

Mads:

Volt & Volume 

Det vil koste rigtig meget, at realisere. Men dette vil umiddelbart også kun være et hobbyprojekt, hvis det var.

Tak for svar.

Christoffer Tornbjerg

Jeg har ikke stødt på en hjemmeside som tilbyder dette, men du må meget gerne linke hvis du mener det findes Geeked

Vh.

Mads 

Jeg skal lige prøve at kigge :-)
Jeg er 100% sikker på det gør, da min svigerfar har brugt det nemlig :-)

Jeg høre ham lige ad her idag 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)