Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor fællesskab og netværk i Silkeborg - kun for iværksættere...

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René og Andreas

Velkommen til - glæder mig at I finder idéen interessant :-)

Opgaven lige nu er som nævnt, at samle interesserede iværksættere, så jeg håber I vil sprede budskabet i jeres iværksætter netværk omkring Silkeborg...

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Hansen:

Hej René og Andreas

Velkommen til - glæder mig at I finder idéen interessant :-)

Opgaven lige nu er som nævnt, at samle interesserede iværksættere, så jeg håber I vil sprede budskabet i jeres iværksætter netværk omkring Silkeborg...

Mvh. Thomas Hansen

Silkeborgs erhvervsråd har sikker lokaler i kan få lov til at boltre jer i, de har været meget progressive overfor andre iværkstættere i området. Tag fat i deres direktør, han er en flink gut :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Fra  th75.dk Skrevet kl. 12:51

Hej Brian

Tak for input, men vi er allerede i dialog med erhvervSilkeborg og Silkeborg Kommune...

Mvh. Thomas Hansen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Spisekammeret Skrevet kl. 17:22

Hej Thomas.

Jeg fik din besked på Amino, og synes det er en fantastisk ide. Det er lige hvad Silkeborg og omegen mangler.
Dog står jeg ikke i den situation at eje egen virksomhed. Men jeg har planer om det - dog er tidspunktet ikke fastsat.
Men jeg vil klart bakke op om dit initiativ - og står til rådighed hvis du ønsker sparring eller anden form for hjælp.

Med venlig hilsen
Morten Prip Olsen

Spisekammeret - Unikke danske fødevarer

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Fra  th75.dk Skrevet kl. 17:33
Hej Morten

Tak for dit indlæg :-)

Det er ikke noget krav at du har egen virksomhed - du er meget velkommen... Målet er bl.a. at hjælpe iværksættere i din situation - iværksættere i det tidlige stadie (startups), som planlægger at starte egen virksomhed i fritiden, på del- eller heltid.

Send gerne dine kontaktoplysninger, og du bliver skrevet på listen, så vi kan få fat i dig når vi kommer lidt længere.
Du kan sende Tlf., email og Skype navn til info@th75.dk

Spred også gerne budskabet i dit iværksætter netværk i og omkring Silkeborg ;-)

Mvh. Thomas Hansen
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 18:08

Vil lige følge med i tråden.

Kunne være interesseret i at være en del af netværket, når jeg få startet mit næste projekt op inden for de næste par måneder forhåbentligt.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:30

Hej Thomas, 

Det lyder som en rigtig god idé og det kunne vi i rugekassen.dk godt være interesseret i. Vi leder også efter et inspirerende miljø hvor vi kan udveklse og udvikle ideer sammen med andre og hjælpe med at udvikle robuste forretningsmodeller for nye foretagender. 

Check evt. lige vores sparsomme hjemmeside på www.rugekassen.dk. 

Mvh - Christian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Fra  th75.dk Skrevet kl. 20:46
Silversand: Det glæder jeg mig til at høre mere om - dit nye projekt :-)

Christian: Rugekassen.dk er meget velkommen - tror på det vil give stor værdi både for jer, og alle andre iværksættere...

Til alle jer andre, så har jeg fornøjelsen af at arbejde sammen med Christian fra Rugekassen.dk - Christian er hard core forretningsudvikler, og det vil give stor værdi til netværket at have Christian med - måske åbner det døre for nogle af jer, som I ikke troede muligt ;-)

Det her bliver mere og mere spændende, men vi vil gerne have mange flere interesse tilkendegivelser, så hold dig ikke tilbage, uanset om du blot ønsker at netværke, eller du vil være en del af et unikt iværksætter kontor fællesskab...

Mvh. Thomas Hansen
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 16:38

Jeg vil kunne have god interesse i et kontorfællesskab. Hvis man kunne lave det med noget lagerplads man ligeledes kan leje sig ind på vil det være et kæmpe plus for mig.
Glæder mig til at høre mere..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Fra  th75.dk Skrevet kl. 14:46
Hej Birkelund

Det lyder rigtig godt :-)

Vi er nogle stykker der godt kan bruge lager i kombination med kontor fællesskabet, men om vi kan finde en egnet bygning centralt beliggende i Silkeborg til lav husleje, kan nok godt blive en udfordring hvis vi både skal have kontor fællesskab og lager, men alle muligheder er p.t. åben...

Er du kun interesseret hvis der også er lager, eller kan du leve med lager på en anden lokation, hvis ikke vi finder den egnede bygning...?

Mvh. Thomas Hansen
Side 3 ud af 6 (58 indlæg)