Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor fællesskab og netværk i Silkeborg - kun for iværksættere...

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er også beliggende i Silkeborg og kunne også godt bruge et sted med andre iværksættere.

Det er en produktionsvirksomhed med lager m.v, så det vil jeg være "nødt" til at beholde, tænker jeg. 

Men et sted at kunne mødes, netværke, lave alle de "andre ting" osv. til en fornuftig pris, kunne jeg måske også være interesseret i. 

:)

VH Lone

www.kagedeko.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

Det lyder rigtig godt :-)

Jeg har også en handelssvirksomhed og derfor også et lager, og lige som dig er jeg også 'nødt' til at beholde dette, men måske der kan være potentiale for også at have lager faciliteter i forbindelse med kontor fællesskabet - afhænger selvfølgelig af bygningen vi vælger at etablere os i. Dog er min umiddelbare tanke, at det er rent kontor fællesskab, hvor der kan netværkes og nye ideer kan fødes og formes. Selv er jeg involveret i et par IT startups, og det er mest i den sammenhæng jeg savner iværksætter fællesskabet...

Det tyder jo på interessen er til stede, men jeg vil meget gerne have mange flere tilkendegivelser ;-)

Mvh. Thomas Hansen
Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Thomas

Jeg har fået sendt linket til denne tråd fra Daniel (DJS Medier). Daniel og jeg har tidligere talt om at det kunne være fedt at være med i en iværksætter gruppe.

For mit vedkommende drejer det sig mest om sparing med andre, ikke så meget med lokaler osv. da jeg er helt på begynder fasen omkring min virksomhed, som er en "fritids" virksomhed, som jeg for øvrigt synes er en super betegnelse Smile.

Men jeg vil utrolig gerne være med i og omkring at starte en iværksætter gruppe op, så jeg glæder mig til vi kommer videre med projektet.

Ser frem til at dette udvikler sig og evt. til at møde alle Jer der har skrevet spændende indlæg i denne tråd.

Mvh. Dan M. Knudsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Fedt...

Jeg har et par møder i næste uge, og der efter er jeg meget klogere på mulighederne - info følger :-)

God weekend til jer alle, og husk at sprede budskabet...

Mvh. Thomas Hansen


Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lyder godt, jeg ser frem til yderligere info.

Dan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja go weekend... Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

På tirsdag har jeg et par relevante møder i trådens interesse, og jeg vil gerne lige have udfaldet af møderne, men vender stærkt tilbage i løbet af ugen...

Fortsat god søndag :-)

Send gerne email, Skype navn og telefon nr. til info@th75.dk, så vi også kan kommunikere den vej...

Mvh. Thomas Hansen
Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har her i weekenden købt domænet startupzoo.dk, da jeg synes det beskriver sådanne et råt/kreativt kontor fællesskab rigtig godt, og fordi jeg synes det favner mangfoldigt (forskelligheden imellem individer) - men hvad synes du ?

Steen (som også deltager her i tråden) og jeg har d.d. været til et spændende møde, som I høre mere om på et senere tidspunkt, men her og nu handler det om at samle "seriøse" iværksættere - "fritids" iværksættere er helt ok, blot man mener det seriøst (vil skabe en forretning på sigt)...

Efter dagens møde er vi meget optimistiske i forhold til at lykkedes med idéen - både hvad angår fysiske rammer, opbakning m.m., men vi skal vise at vi vil det, så nu er det op til dig at brede budskabet i DIT iværksætter netværk :-)

Med en fælles indsats kan netværket og rammerne være en realitet i løbet af 2013

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, jeg er "game".

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meget interesseret i det :-)
Jeg glæder mig til at høre mere. 

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)