Hold dig til en hjemmeside (wordpress) med tilhørende facebook side. Et forum er overkill efter min mening, bare sørg for at have facebook-kommentar plugin tilføjet til din wordpress side. Så slår du 2 fluer med et smæk, masser af kommentarer, som genererer masser af omtale tilbage på facebook (positiv reklame cyklus)
Eftersom Facebook har ændret rækkevidden for facebook-sider (du skal betale for at nå ud til alle dine "likes"), så husk at hold hjemmesiden lige så opdateret som facebooksiden.
Held og lykke med din kur :-)
Mvh. B
Lyder som en genial ide! Det ville også være en del bøvlet med et forum :-) Og mange tak for hjælpen :D
Det lyder som et ganske fornuftigt koncept. Jeg kan ikke helt se idéen med et forum. Når du opretter et indlæg vil brugerne jo have mulighed for at kommentere det og stille evt. spørgsmål til indlægget.Hvis de har andre spørgsmål omkring vægttab, tror jeg de automatisk vil søge til større sider, såsom iForm osv.
Dropper det forum, det bliver også alt for meget i starten, så kan jeg altid videreudvikle det efterhånden, hvis der er behov for det :)
B:
Hej Holger.
Lyder som en fantastisk ide.
Hold dig til en hjemmeside (wordpress) med tilhørende facebook side. Et forum er overkill efter min mening, bare sørg for at have facebook-kommentar plugin tilføjet til din wordpress side. Så slår du 2 fluer med et smæk, masser af kommentarer, som genererer masser af omtale tilbage på facebook (positiv reklame cyklus)
Eftersom Facebook har ændret rækkevidden for facebook-sider (du skal betale for at nå ud til alle dine "likes"), så husk at hold hjemmesiden lige så opdateret som facebooksiden.
Held og lykke med din kur :-)
Mvh. B
Jeg er i skrivende stund igang med at udarbejde en arbejdsplan og hvordan opsætningen, designet osv skal foregå og være.
Det komme helt sikkert til at være Hjemmeside (Wordpress) og med facebook side til. Er Twitter, Google+ osv. meget vigtigt for at komme ud til en bred bruger/besøgsgruppe eller ville facebook være nok? :)