Jeg har en kunde der bruger en www.dan-net.dkwebshop - jeg kunne godt tænke mig at de kunne få et billede med i deres organiske søgeresultater ligesom hvis man laver en søgning på f.eks. "online lommeregner" - dette har jeg selv laver med WP og Google+ men er der nogle kloge hoveder der har erfaring med hvordan dette gøres med en www.dan-net.dk shop?
Ser frem til at hører nærmere - og på forhånd tak.
// Martin
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Har du adgang til <Head> så kan du manuelt ligge autorship tagget ind der.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ok, hvis jeg har det vil det så komme billede på alle sider som de har eller vil det kun være på forsiden at den vil komme - for at det har en effekt så skal det være alle sider :)
// Martin
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Ja, altså nu kender jeg ikke shop systement, men hvis det er opbygget på samme måde som f.eks. joomla eller Wordpress, vil alle sider få tilført samme head koder fra en head.php.
Køre hver enkelte side med eget head, ja så kan jeg godt se, der skal en anden løsning til - medmindre det er få sider.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media