"Der er en gensidig opsigelse af aftalen, på 1 mdr. som opsiges til slutningen af et måned."
Kan man så ringe eller skrive til firmaet den 8/1 og bede dem hente anlægget dagen efter og så forvente at man er ude af kontrakten og ikke skal betale mere?
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Kan man så ringe eller skrive til firmaet den 8/1 og bede dem hente anlægget dagen efter og så forvente at man er ude af kontrakten og ikke skal betale mere?
Jeg har haft 2 kunder som, ikke kender hinanden, som har prøvet at lave det nummer. Altså skrive jeg skal hente min spa og så bagefter være uforstående for at de skal betale måneden efter.
Har en fornemmelse på at de spiller dumme.
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Jeg har haft 2 kunder som, ikke kender hinanden, som har prøvet at lave det nummer. Altså skrive jeg skal hente min spa og så bagefter være uforstående for at de skal betale måneden efter.
Det er jeg enig I, kun derfor jeg ville gøre det så tydeligt at det bliver sværere at spille dum
Eneste hul i den du har er vel at 30 dage til udløb af en måned = 1 januar opsigelse betyder slut 31/1 - der er gået 30 dage og det er udløbet af måneden, og jeg tror du ville ha hele den løbende måned + udløbet af den næste - så selv 1/1 betød udløb 28/2 - som ved funktionæropsigelse o.l.
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER