Mig og min ven er lige blevet færdig med vores webshop: onkelbillig.dk
Vi sælger meget billige iPhone covers. Jeg mener virkelig billige iPhone covers. Vi ved at det en webshop som nok skal få kunder hvis de da finder den...
Har i nogen gode tip & råd til at fange brugerne uden det koster penge. Noget der med sikkerhed vil skabe god trafik over til vores webshop.
du kan jo starte med at bruge vores gratis online katalog - det vises på forsiden og rundsendes til nyhedsbrev basen som besøgende selv melder sig til :)
Nu har jeg lige tjekket siden, jeg tjekker fra iPhone 5, når jeg klikker på cover billederne får jeg en fejlmelding. Det må i nok hellere få ordnet. Ellers ser det godt og enkelt ud. Jeg ville lave en simpel konkurrence hvor man ku vinde et gratis cover. Og så dele den på facebook blandt venner evt også noget med en rabat kode, ændre prisen til 29 og så 25 hvis man har koden. Hvis i har mod til det, så lav en youtube video med præsentation af jeres smiley covers, de er sjove og virker som et produkt i kan få lidt opmærksomhed på.
Det er en rigtig fed shop med gode priser, men der tilgengæld også plads til rigtig meget forbedering på forsiden. Hvis i ønsker det, så kan jeg sagtens hjælpe jer gratis med nogle gode råd og tips til hjemmesiden. (I kan bare sende en PM)
Håber det hjalp lidt, jeg ønsker jer held og lykke med jeres projekt :-)