Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastikkort med stregekode

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Er der nogen der kender et sted hvor man kan få produceret 500-1000 plastikkort(dankortstørrelse) med stragkode, til en billig pris? Det skal være den samme stregekode på alle kortene...
Jeg har også set at man selv kan købe en Zebra kortprinter... Spørgsmålet er bare om de er gode nok...
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Gudmundsson:
Hej.
Er der nogen der kender et sted hvor man kan få produceret 500-1000 plastikkort(dankortstørrelse) med stragkode, til en billig pris? Det skal være den samme stregekode på alle kortene...
Jeg har også set at man selv kan købe en Zebra kortprinter... Spørgsmålet er bare om de er gode nok...

Hej Gudmundsson

Sad sjovt nok, for fem minutter siden og så på det samme selv, godt nok bare for sjovt :)

Jeg kiggede hos www.korttrykkeriet.dk , tror jeg nok det hed. I hvert fald under det samme som tapetrykkeriet.dk 

/Daniel

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bestilte dem fra korttrykkeriet, men der er desværre 5-6 ugers leveringstid på disse kort.

Nu skal jeg have lavet lidt færre kort...
Er der nogen steder man kan få lavet 100-300 plastikkort med stregkode og hvor der maks er 14 dages levering?

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørg Oberthur i Rødovre (det gamle IL Kortsystemer).

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)