Hjælp til php booking system
Tilmeldt 11. Jun 12
mathias123
Skrevet
09-01-2013 kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Aminoer
Nogen der er skarp i php der kan hjælpe mig med en lille ændring i vores booking system.
Booking systemet ligger her: http://www.fodboldgolfbaner.dk/demo/webshop/HTML/hotel-booking2/
Pt kører det sådan at man kun kan booke minimum 7 dage adgangen. Jeg skal have det ændret til at man kun kan bygge i 7 dages intervaller fra lørdag til lørdag.
MVH Mathias
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Thore Nissen
Skrevet
09-01-2013 kl. 15:28
Svar
Hej.
Ville det ikke være nemmest hvis I kun har et inputfelt, hvor man vælger ankomst dato?
Da man alligevel kun kan booke i 7 dage? (ved ikke om jeg har misforstået noget)
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Casper Fischer
Skrevet
09-01-2013 kl. 15:38
Svar
Jeg kan godt hjælpe dig med din udfordring.
Smid en pb, så kan vi tale nærmere.
Mvh.
Casper Fischerwww.casperfischer.dk
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Som Thore beskriver, vil det nok være mere brugervenligt at have et <select> felt hvor man vælger uger fra lør-lør. Da en kalender funktion ikke giver meget mening ved mindre bookingen er mere fleksibel.
Hvis du dog vil have lavet denne ændring, skal den foretages i JQuery - da det er sproget som din popup kalender er lavet i.
Du er velkommen til at kontakte mig for at få dit system opdateret.
Svar
Tilmeldt 11. Jun 12
mathias123
Skrevet
09-01-2013 kl. 15:47
Svar
Hej.
Ville det ikke være nemmest hvis I kun har et inputfelt, hvor man vælger ankomst dato?
Da man alligevel kun kan booke i 7 dage? (ved ikke om jeg har misforstået noget)
Nej for man skal jo også kunne vælge at booke 14 eller 21 fx :)
Svar
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Michael
Fra
BOATERS
Skrevet
09-01-2013 kl. 15:55
Svar
Det kan løses med et sæt afkrydsningsfelter. Formen kunne så have felterne:
Periode: X: 7 dage O: 14 dage O: 21 dageAntal personer: <select>Dato for ankomst: <jquery enkelt kalender>
Jeg går ud fra at ledige datoer for ankomst er afhængig af valget af periode og antal personer.
Svar
Tilmeldt 11. Jun 12
mathias123
Skrevet
09-01-2013 kl. 15:59
Svar
Det kan løses med et sæt afkrydsningsfelter. Formen kunne så have felterne:
Periode: X: 7 dage O: 14 dage O: 21 dageAntal personer: <select>Dato for ankomst: <jquery enkelt kalender>
Jeg går ud fra at ledige datoer for ankomst er afhængig af valget af periode og antal personer.
Faktisk ikke.
Det skal kører sådan at man altid kun kan booke lørdag. hver 7 dag.
Svar