Vi arbejder hele tiden på at få nye funktioner, såsom integration til en masse webshops. Der er ligeledes en masse gode brugere derude, der arbejder med vores API til at udvikle disse.
På nuværende tidspunkt er der desværre ikke mængderabat, så du må lige slippe 89 kr. yderligere for 2 virksomheder ;)
Jeg ved ikke, om I allerede har læst den, men hvis I synes om Billy's Billing, så vil denne bog gavne jer meget.
Jeg har skrevet den til iværksættere, der gerne vil gøre det hele lidt nemmere. Den hedder "Den geniale iværksætter". Du kan downloade et gratis uddrag eller købe bogen for kun 89 kr.
Det synes jeg helt sikkert, at du skal gøre. Du får jo 30 dage gratis prøveperiode, hvilket er helt uforpligtende og ikke binder dig til noget som helst.
Vi har også et rigtigt godt support-team, der kan hjælpe dig hvis du har spørgsmål.
Hvad synes I andre Billy's tilhængere forresten om det nye design?
Bortset fra siden "Funktioner" ;)
Mvh Toke
Jeg er meget imponeret over jeres nye hjemmeside, og jeg synes faktisk særligt, at ''Funktioner'' er rigtig godt lavet. Man kan selvfølgelig altid diskutere, hvorvidt det er de rette informationer, der gives her, men illustrationerne og det grafiske i det hele taget kan i hvert fald næppe laves meget bedre :-)
Det er vi rigtigt glade for at høre. Vi er også selv glade for de animationer, der er blevet lavet til siden. Det giver det helt sikkert noget mere liv.
Vi arbejder dog stadig på at gøre den 100% lækker :) Det er derfor dejligt med lidt feedback.