Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget Affiliate Netværk?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har brug at at opsætte mit eget affiliate netværk. Jeg vil være eneste affiliate, men med flere individuelle sites. Systemet skal også kunne håndtere flere forhandlere og disse skal kunne logge ind individuelt og se statistik. Jeg har altså som udgangspunkt bruge for et full-scale "Affiliate Network Software". Jeg har fundet en hel del på Google. Dog er de fleste beregnet på kun én forhandler som vil opsætte deres egen kampagne/netværk.

Jeg ville gerne have et så enkelt system som muligt. Er der nogen der har nogen anbefalinger?

Mvh Anders

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Fra  demar aps Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at tage et kik på denne her http://www.xigla.com/abannermanager/

Jeg bruger den selv til seo løsninger, affiliate netværk og egen affiliate kunder.

Der har alle deres eget login og kan se stat på det hele .

Der skal siges at jeg har selv har selvet lidt om i koden for at seo løsninger, affiliate netværk og egen affiliate kunder kun kan se mine ads server og ikke de sites som lavere trafikken i deres google analytics.

Det er mere for at sikker mig selv, det kan godt være at det pisser nogen i affiliate netværk men jeg vil anbefale dig at gører det , jeg har selv oplevet diverse sjov ting.

Jeg vil også anbefale dig at lave det sådan at det kun er rigtig bruger der kommer videre til din slut kunde, og det kan det førnævnte ikke, men jeg har selv lavet en del udbygning af det system.
Men div check , f.eks hvis din slut kunde har et dansk sitet som kun handler med dansker , så er det kun den type der ryger videre til slut kunden og hvis det er en fra tyskland og det er en tysker så rammer vedkommen et tysk sitet der har med det samme at gører.

Det giver en bedre udnytte af dine trafik site, og en rigtig lave afvigelsesprocent og en større indtjening til dig. Det sige at du kan levere rigtig godt af det

Jeg begyndt at bruge sådanne systemer efter at jeg blev taget i røven en del gang af seo kunder og annoncør, men det vil jeg ikke kommer nærmere ind på her.

Men jeg kan sige dig at dine trafik sites levere en meget længere og det er år vi snakke om. Jeg vil også anbefale dig at ligge div check ind for div standart debugværktøj så du block dem

Men igen der er en del arbejde om du vælger en open source eller buyware, men de timer tjener sig hurtigt hjem igen. Og det gøre din verden meget nemmere efterfølgende

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)