Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside. Hvad synes i?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner struktur, og et gennemgående design.

Siden er for rodet med mange forskellige skrifttyper, billeder i alt fra småt til kæmpe, og størrelsen på skriften skifter meget.

Når du får det på plads, og noget ordentligt indhold, så tror jeg da på at det er emner som kan genere trafik!

Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:58

Vi er rigtig glade for jeres feedback, og har nu taget en stor del af det til efterretning. 

Hvad synes i nu? Er i tilfredse med vores rettelser? Tak

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:18

Designmæssigt er det en katastrofe - jeg kender ikke jeres målgruppe, men det ligner noget der er lavet til hackere.

Den havde nok været rigtig sej for 15 år siden, men det holder altså ikke helt mere - beklager ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:

Designmæssigt er det en katastrofe - jeg kender ikke jeres målgruppe, men det ligner noget der er lavet til hackere.

Den havde nok været rigtig sej for 15 år siden, men det holder altså ikke helt mere - beklager ;)

Ku' ikke være mere enig. Konceptet er fint, men hold da helt kæft, hvor er designet grimt. Jeg tror faktisk, det er noget af det grimmeste, jeg har set her på Amino i MEGET lang tid, og det siger ikke så lidt.

Få fat i en dygtig grafiker og gør dit/jeres koncept ære; det fortjener det. Som det ser ud nu, ligner det en dødssejler af et hoppy-projekt.

Ja, jeg ved godt, at det er hårde ord, men de er velmente, fordi jeg ganske enkelt ikke tror på, at jeres nuværende layout vil føre til en indkomst af nogen nævneværdig art.

Klø på, arbejd "røven ud af bukserne", det er den eneste vej frem!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:38
Det er svært at bedømme.

Men tænker når det skal omhandle sikker færden på nettet er det super vigtigt din side ser prof og troværdig ud.

Som tidligere nævnt, ser alt for hjemmelavet ud, men kanon du giver dig i kast med det du lærer super meget og bliver hele tiden bedre.

Tror jeg vil lade farver og tema komme lidt i baggrunden så man kan fokusere på det man er der for.

Tænk over hvem det er der besøger din side og hvorfor de er der.

Lav spændende info, stærke overskrifter som fanger opmærksomheden og giver en lyst til at læse mere.

Tænker du kan lave en video med præsentation af dig selv og hvorfor du er dygtig til præcis dette emne, kræver selvfølgelig den er lavet ordenligt, men vil helt sikkert give troværdighed

Vedr troværdighed, pas på med for synlige reklamer overalt, syntes jeg ødelægger noget af det..
.

Håber du rammer den og held og lykke med projektet.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 23:45

Ærlig mening. Grafisk er hjemmesiden fuldstændig ude af balance og fremstår yderst upålideligt. Du burde ændre baggrunden og tænke over hjemmesidens margin.

Knapperne er virkelig irriterende og deres margin er heller ikke helt optimale. Overskriften på banneret er alt for stort forhold til bannerstørrelsen. Måske overveje en anden font eller farve til ”slogan”.

Reklamerne er virkelig provokerende og det ville være bedst at lave et layout hvor reklamerne har en stabil placering som har balance med hele layoutet.

Det er ikke gennemtænkt og tror ærlig talt mange som kommer ind på siden smutter hurtigt igen, det er vigtigt at designet giver et godt førstehåndsindtryk.

Det er ikke for nedgøre, siger bare min ærlig mening. Og tror de fleste er enig. :)

Men held og lykke med projektet.

Tilmeldt 9. Jan 13
Skrevet kl. 00:27

Tak for de hårde ord :) 

I kan ikke lide layoutet... Det er de værste i nogensinde har set. Men for at jeg som nybegynder kan rette op på det, bliver i nødt til at specificere hvad det er i ikke kan lide :) 

jeg har fået lavet en artikel:

http://net-guide.dk/index.php/1535519

Den er om brug af proxy servere

Hvad synes i? Indhold, layout osv?

Der blev sagt at sidens navn fyldte for meget på banneret... Jeg får lige fat i min grafiker, og ser hvad vi kan gøre :) 

Tilmeldt 9. Jan 13
Skrevet kl. 00:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der var en der havde spurgt om vores målgruppe var hackere.

Det er det faktisk delvist. 

Vores side er til for folk der vil have anonymitet og sikkerhed på nettet. Uanset hvad det er fra. Så siden henvender sig til f.eks. Hackere og fildelere (derfor piraterne i baggrunden), men også helt almindelige mennesker det vil have anonymitet. Til dem rammer vi nok ved siden af... 

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 00:34

Den ligner noget der blev laver i 90erne ;) Synes ikke det er særlig tillids skabende, så hvis jeg søgte noget på nettet ville jeg ikke klikke ind under den der hvis jeg lige umiddelbart så det.

Det kan godt minde om noget et par 13-14årige har smasket sammen for at score lidt mønt på adwords.

Prøv evt. med farver fremfor alle billederne, mørkeblå er god og tillidsskabende :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:36

net-guide.dk:
I kan ikke lide layoutet... Det er de værste i nogensinde har set. Men for at jeg som nybegynder kan rette op på det, bliver i nødt til at specificere hvad det er i ikke kan lide :) 

Det hele :-). Jeg synes, at alt er grimt. Du er ikke grafiker, desværre. Det er jeg heller ikke, men efter 13 år i reklamebranchen har jeg som tekstforfatter set meget professionel grafik, og dit layout giver mig kuldegysninger (på den forkerte måde). Header'en, samt baggrunden, er begge helt igennem afskyeligt grimme. Det er en ommer = der skal startes helt forfra!

Jeg kan ikke komme med forslag til forbedringer simpelthen, fordi der ikke er noget at arbejde med i forhold til det nuværende design. Der er ikke noget af det, der er værd at arbejde videre med.

Gør det, du er god til, og lad andre gøre det, som de er gode til! Wink

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)