Hmm. Min ærlige mening er at der mangler en stor del efter min smag. Under "guides" kan jeg ikke finde nogen guides med indhold og synes i det store hele hjemmesiden ser en del hjemmebikset ud. Under kontaktside kan i skrive navn, tlf nr, e-mail, cvr nr. osv. Evt. også lave en side om jer.
Der er jo sådan set intet at bedømme. Det eneste der er er jo selve banneret øverst som indeholder logoet samt en simpel menu. Alt andet er enten reklamer eller vrøvl.
Hvis det er du skal seriøst i gang med dette. Burde du få lavet dig et bedre banner / logo i toppen.
One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.
Jeg må nok indrømme, at jeg synes den ser temmelig ufærdig ud...synes der er lang vej igen, førend der kan være tale om en egentlig flot hjemmeside.
Et af mine største slagpunkter på jeres hjemmeside er nok, at jeg ikke bryder mig om adworks annoncering - forstår godt ideen med, at man vil tjene penge på sit site, men synes det hører til på en blog (ikke for at genere bloggere)...og ikke en saglig side.
Firma Assistent - Svanemøllevej 25, 2100 København Ø - tlf. 7199 6186 - www.firma-assisten.dk
Jeg er ny her på siden, og kunne ik finde knappen til at skrive et almindeligt indlæg. Sorry. Så følgene er ikke et specifikt svar til "dbot.dk"
Jeg er rigtig glad for jeres feedback (selvom den er hård) Jeg tager det i siger til efterretning, og siden vil hele tiden blive opdateret. Jeg har sendt min grafiker jeres feedback omkring banneret, og han er på sagen. Så vidt jeg kunne forstå er det skrifttypen på banneret i ikke er vilde med?
Jeg er i gang med at lave en "Om os" side, og jeg er ved at få lagt lidt mere ind på forsiden så den ikke ser så amatør-agtig ud. Som i nok kan se ud fra siden, er jeg meget ny i det her, så al jeres feedback er velkomment. Rigtig gerne specificeret så jeg ved præcis hvad og hvordan jeg skal rette det :)
Jeg syntes sidens formål er kanon godt, og da dit tema omhandler digital selvbetjening på internettet, så syntes jeg faktisk du skal holde fast ved dit retro banner, men blot få din grafiker til at sørge for en meget bedre kvalitet.
At have en "flot" hjemmeside, der ligner alle der andre, skiller dig ikke ud fra mængden. Lav en rød tråd med dit retro tema gennem hele siden. Dertil er der masser af gratis CMS systemer, jeg syntes desværre den ringe hjemmelavede kvalitet løber med opmærksomheden.
Jeg har masser af andre gode tips og råd til dig, men syntes du har rigeligt at arbejde med allerede. Du er altid velkommen til at sende mig en PM, hvis du vil have uddybet min feedback :-)