Jeg har købt e-conomics til brug her for 2013 og har skiftet fra summa summarum da den er desværre kun er til enkeltmandsbruger. Firmaer vokser som betyder så skal min system også kunne følge med. E-conomics virkede simpelt nok me bliver rundt forvirret over at jeg skal fra den ene faneblade til den anden for at finde det jeg skal lave ;-) Det tag tid, og desværre er det ikke noget jeg har. Jeg har siddet med videorne og chat med dem, men jeg synes det er svært når man ikke har fået den af set i en helhed hvordan man skal gøre. At jeg skal konstant søge efter hvordan jeg skal lave dit og dat er lidt frustrerende. Jeg synes ellers at jeg er lærenem men synes det er lift svært at overskue hvor jeg skal lave og hvordan. Jeg har forstået at bogføre en leverandørfaktura og eksportere den til banken, 2 problemer. år jeg overfører den til banken så står der bare leverandørens navn og ikke faktura nummer som reference som jeg har skrevet besked. Og hvor kan jeg tilføje en reference så jeg kan skrive hvad ordre nummer denne faktura vedr. Alt bliver bogført på lageret, men hvad så hvis jeg få en kreditnota for noget af beløbbet. Hvordan laver jeg så en kreditnota til en leverandør uden at jeg skal vende en faktura ( det forstået jeg hellere ikke ) men nogle gange få vi også en dekort eller bliver faktureret den forkerte beløb. Når jeg så afslutter med Summa er der nogle mulighed for at jeg kan importere min debitorliste og kreditorliste så jeg kan stadig knytte betalinger som kommer ind i e-conomics her i januar til det rigtige kunder og leverandør? Håber nogle kan hjælpe mig, er lidt små frustreret ;-) |
Hej
Det lyder virkelig som dit nye økonomi system er ved at tage al din tid fra dig. en tid du nok hellere ville bruge i din virksomhed.
Hvordan kan jeg så hjælpe? Vi er en virksomhed, der hjælper andre virksomheder og foreninger med bogholderi, og nu ved jeg at vores bogholdere er erfarne brugere mht. til dit nye økonomi system, desværre er begge vores faste bogholdere ude af huset idag.
Men tror nu nok de kan hjælpe og guide dig igennem. Hvis du kunne være interesseret.
Vi kører med en pris, for bogholderi - hvor ikke mange andre kan hamle op med. Så, hvis alle de administrative opgaver inklusiv regnskab, begynder eller fortsat tager alt for langt tid, så kan vi sagtens fast ordne dette for dig - til en konkurrence dygtig pris.
Med venlig hilsen
Steen, virksomhedsrepræsentant for Topvirk. E-mail: stmn@frederikshavn.dk