Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til e-conomics

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt e-conomics til brug her for 2013 og har skiftet fra summa summarum da den er desværre kun er til enkeltmandsbruger. Firmaer vokser som betyder så skal min system også kunne følge med.

E-conomics virkede simpelt nok me bliver rundt forvirret over at jeg skal fra den ene faneblade til den anden for at finde det jeg skal lave ;-)

Det tag tid, og desværre er det ikke noget jeg har. Jeg har siddet med videorne og chat med dem, men jeg synes det er svært når man ikke har fået den af set i en helhed hvordan man skal gøre. At jeg skal konstant søge efter hvordan jeg skal lave dit og dat er lidt frustrerende.

Jeg synes ellers at jeg er lærenem men synes det er lift svært at overskue hvor jeg skal lave og hvordan.

Jeg har forstået at bogføre en leverandørfaktura og eksportere den til banken, 2 problemer. år jeg overfører den til banken så står der bare leverandørens navn og ikke faktura nummer som reference som jeg har skrevet besked. Og hvor kan jeg tilføje en reference så jeg kan skrive hvad ordre nummer denne faktura vedr.

Alt bliver bogført på lageret, men hvad så hvis jeg få en kreditnota for noget af beløbbet. Hvordan laver jeg så en kreditnota til en leverandør uden at jeg skal vende en faktura ( det forstået jeg hellere ikke ) men nogle gange få vi også en dekort eller bliver faktureret den forkerte beløb.

Når jeg så afslutter med Summa er der nogle mulighed for at jeg kan importere min debitorliste og kreditorliste så jeg kan stadig knytte betalinger som kommer ind i e-conomics her i januar til det rigtige kunder og leverandør?

Håber nogle kan hjælpe mig, er lidt små frustreret ;-)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder virkelig som dit nye økonomi system er ved at tage al din tid fra dig. en tid du nok hellere ville bruge i din virksomhed.

Hvordan kan jeg så hjælpe? Vi er en virksomhed, der hjælper andre virksomheder og foreninger med bogholderi, og nu ved jeg at vores bogholdere er erfarne brugere mht. til dit nye økonomi system, desværre er begge vores faste bogholdere ude af huset idag.

Men tror nu nok de kan hjælpe og guide dig igennem. Hvis du kunne være interesseret.

Vi kører med en pris, for bogholderi - hvor ikke mange andre kan hamle op med. Så, hvis alle de administrative opgaver inklusiv regnskab, begynder eller fortsat tager alt for langt tid, så kan vi sagtens fast ordne dette for dig - til en konkurrence dygtig pris.

Med venlig hilsen

Steen, virksomhedsrepræsentant for Topvirk. E-mail: stmn@frederikshavn.dk

 

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

tak for svaret, er selv bogholder så det er ikke det der er problemet ;-) Problemet ligger nemlig i at vi er et selvstændig firma hvoraf jeg fortag alle regnskab for vores 4 selskaber nu og 1 på vej i Norge. Så kan man sige er at Summa er blevet for lille til denne opgave. Har siddet med Sap og Navision men desværre er disse programmer så lidt for stor til mit behov. Derfor valgte jeg e-conomics.

Tidsmæssigt er jeg bare presset med både årsregnskab, stiftelse af selskaber og styring af vores 5 webshop ved siden. Det er nok bare frustration i at sidde at lege med en ny program som jeg normalt elsker men har bare ikke tid til det. Og især når den ikke vil det jeg vil med den ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

jeg har flere gange chattet og ringet til dem, men nogle gange er det simpelthen svært når de snakker normalt sprog og jeg snakker regnskab sprog. så det er bare lidt frustrerende ;-)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så kan jeg godt forstå frustrationen. du har da rigeligt at se tilSurprise

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

hehehe ja det har jeg, men sådan er det når det er ens eget firma så knokler man bare ekstra ;-)

Jeg er faktisk lige på vippen at sige hvis der er nogen der kan komme og vis mig det jeg har brug for, for en times tid til en fornuftig pris så er jeg med på den.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chicababes

Vi har lige lavet en konvertering fra Summa Sumarum til e-conomic med overførsel af debitorgrupper, debitorer, varegrupper, varer, kreditorer, kreditor grupper samt alle eksisterende ordre til levering senere.

Vi levere af at lave integrationsløsninger til e-conomic så hvis du mener vi kan hjælpe dig er du velkommen til at kontakte mig telefon 2811 4220 eller send en mail php@itnvision.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)