Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liberalt erhverv i parcelhus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at kigge mig om efter noget mere plads til firmaet. Der er ikke så mange erhvervs-steder, så jeg kom til at tænke på hvilke regler der gælder mht. at købe en almindelig villa og bruge den som domicil. Jeg vil ikke have noget med blandet bolig/erhverv, for jeg er ikke selv interesseret i at flytte.
Det drejer sig om to virksomheder, en IT-relateret og en med regnskab. Altså ikke noget med masser af maskiner eller larm, måske lidt flere biler end normalt for et parcelhuskvarter men ikke mget.
Gælder der nogen faste regler i den sammenhæng eller er det en vurdering for hver enkelt bolig?
Og er der eventuelt noget andet, jeg skal være ekstra opmærksom på i den sammenhæng?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hej!

Burde vel ikke være et problem.

For god ordens skyld ville jeg dog forhøre mig hos kommunen(planafdelingen), hvad

de mener.

/Peter

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:12
Du kan blive stoppet af den lokale beboerforening, som kan have ristriktion om, at der ikke må liberalt erhverv, i forenings område.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:09
Mange steder forlanger man, at du skal anlægge parkeringspladser på grunden der gør at naboerne ikke generes af parkerede biler i området.

Men som det allerede er blevet sagt - ring til kommunen hvor huset ligger og hør hvad der gælder for det område.

Mvh

Mette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)