Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk 26-åring söker arbete

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jag har i december flyttat till København och söker ett arbete. Jag är 26-åring man från Sverige som är frisk på nya utmaningar.

Jag har en bachelor i Statistik- och dataanalys och har tidigare arbetat som Marknadsanalytiker i Stockholm och som Bookmaker på ett spelbolag på Malta. Eftersom jag är ny i København har jag inte så många kontakter. Därför hoppas jag att någon här kan hjälpa mig att komma igång.

Jag kan tänka mig att jobba med flera olika arbeten. Eftersom jag är utbildad inom statistik och analys så är det där jag har störst kunskap men är även intresserad att prova på andra arbeten. Då jag kommer från Sverige och även förstår danska så kan jag också tänka mig olika översättningsarbeten, från danska till svenska eller från engelska till svenska. Jag har även arbetat inom marknadsföring tidigare.

Med vänlig hälsning

Jesper Gullquist

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:46
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49

Jeg har lige oversat det til dansk, så manglende forståelse i hvertfald ikke ødelægger dine jobmuligheder. ;-)

Hej.

Jeg er i december flyttet til København og søger et arbejde. Jeg er en 26 årig mand fra Sverige som er frisk på nye udfordringer.

Jeg har en bachelor i statestik- og datanalyse og har tidligere arbejdet som markedsanalytiker i Stokholm, og som bookmaker på et bookmaker firma på Malta.

Eftersom jeg er ny i København har jeg ikke så mange kontakter, derfor håber jeg at nogen her kan hjælpe mig med at komme i gang.

Da jeg er uddannet i statistik og analyse, er det selvfølgelig der hvor jeg har mest viden, men er også interesseret i at prøve andre jobs. Da jeg kommer fra Sverige og også forstår dansk, så kan jeg også tilbyde at lave forskelligt oversætningsarbejde, fra dansk til svensk eller fra engelsk til svensk. Jeg har før også arbejdet i marketing.

Med venlig hilsen

Jesper Gullquist

Tilmeldt 8. Jan 13
Skrevet kl. 19:43

It's not just a permanent job I'm looking for. I'm also interested in part time or a one time job.

But thanks for the links.

Tilmeldt 8. Jan 13
Skrevet kl. 19:45

Tack för hjälp med översättning :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)