Lige nu kan jeg viderestille firmaets telefon til min egen mobil. Prisen er 20 kr. om måneden incl. moms. Det ville være godt at kunne få en mobil mere 'med i gruppen' - Men det bedste tilbud jeg har fundet indtil nu er mere end en faktor 17 af min nuværende pris. Det er det ikke værd.
Tror ikke den løsning findes mere, det er altid med betaling per minut eller ved at placere firmaets hovednummer hos eks. telenor, så kan du sikkert finde en løsning med gratis tale til andre telenor kunder.
Sig til hvis det er det du søger, så skal jeg hjælpe dig med Abonnementer.
Mvh. Jesper
Tror ikke det er noget. -Det ser ud til det er med mobiltelefoner og det hele. - Jeg HAR mobiltelefonerne, og numrene. - Jeg vil bare have at firmatelefonen kan viderestille til BEGGE vores mobilnumre. - Og ikke kun som nu, det ene.
Så ikke lige at det var dobbelt Jesper, det er da også unfair :D
Men så fik du lov til, at give lidt mere reklame :) Nå, men det var nu den anden Jesper, for det link er som jeg ser det ikke et sted hvor man betaler enb fast pris..
Men må hellere lade være med, at genere tråden mere - håber trådstarter finder en løsning.
Firmafon, er i princippet et firma nummer som du ligger ovenpå dit alm nummer.
Mit setup er sådan at når man ringer på mit firmanummer, så ringer min mobil, hvis det er indenfor de åbningstider jeg har angivet. Man kan tilknytte flere telefoner. Feks når man ringer på mit andet firmas nummer, så ringer både min og min partners telefon. Der er rigtig mange muligheder i firmafon.