Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De gule sider ranker højere end min side,???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen kan forklare mig hvorfor de gule sider, krak, Eniro etc ranker højere end mig på Google på mine 2 primære søgeord . Vinduespolering Vestsjælland , vinduespudser Vestsjælland . Jeg ved godt det tager tid for Google at ændre placeringer . Men de gule sider kan jeg ikke forestille laver seo på deres opslag ;-) jeg har pt 8 synlige sider og 11 ikke synlige sider som alle ranker i Google . Men er der nogen der kan opklare for mig hvorfor de gule sider er højt placeret. Min egen teori er at konkurrencen på mine søge ord ikke er stor og derfor skal Google bare bruge tid??? Men er det rigtigt????

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 08:45

De hjemmesider som du nævner, Eniro, gule sider og krak. Er alle sammen meget store og halvgamle hjemmesider som i tidensløb har slugt en del linkjuice. Selvom de ikke gule sider ikke er så aktive mere og ingen af de overstående sider laver direkte optimering på dine søgeord, så er du stadig oppe imod store og saftige sider.

Du burde sagtens kunne overtage placeringerne ved at seo optimere direkte på dine søgeord, men der skal åbenbart lidt mere til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 08:55

Der er ikke så meget andet at sige.

End at dgs, eniro og krak har højere værdi for brugerne i Googles øjne. 

Det du mangler, er simpelthen mere tekst, og mere linkbuilding - så burde du nok kunne vippe dem af pinden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)