|
"startkit" til callcentre!
- 1
ivocall.dk bascom.dk er exempler på phonersystemer. Hvor der ingår telefoni. Såfremt du ikke har noget imod opensource så findes der systemet www.vicibox.com som er et startklart system af vicidial http://www.vicidial.org/vicidial.php Dette system kan håndtere ind og udgående telefoni, der er predictive dialer, powerdialer og click to dial. Jeg har ladet mig forstå att systemet bliver brugt meget i filipinerne så muligheden for billig support findes. |
hvad skal du bruge er det in eller outbound eller begge dele? Ja, det ER et gedemarked, jeg havde bestemt også mine problemer med at finde det rigtige, eller rettere: det der kunne alt det vi skulle bruge. |
Få Telefonpasning her.
Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode
Det er til outbound. Fik i styr på jeres? |
vi fik styr på vores ja, men vi har jo inbound og ikke så meget outbound andet end at vi kan klare det på selve telefonerne. Jeg kan desværre ikke hjælpe så meget med et godt system til outbound, men det skal nok lykkedes, jeg er sikker på at du nok skal få hjælp herinde, der har jo også allerede været et bud på noget kan jeg se. Ellers er der ikke andet for end at kaste sig ud i junglen og håbe på at du finder de rigtige. Al mulig held og lykke med det hele herfra |
Få Telefonpasning her.
Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode