Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassesystem der skal integreres med webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige overtaget en fysisk butik samt en webshop, og vil gerne have et elektronisk kassesystem der kan integrere de to, for bedre at holde lagerstyring. Webshoppen er en dandomain webshop.

Er der en god BILLIG løsning?
Kan man få en iPad løsning til dandomain (indtil videre har jeg ikke kunnet finde nogen der udbyder det)?

Mvh Mette
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:33

Hej Mette
har jeg forstået dig korrekt , er du ude efter en løsning hvor du kan styrer dit Fysiske salg og få koregeret dit web lager.
så dine lager tal på nettet passer ?

men også at dit vare vedligehold kun skal ske et sted ?

om der er en billig løsning er vel altid et definations spørgsmål :)
som jeg ser det skal du også tænke på hvad tid du vil skulle bruge på at vedligeholde dit setup,

en af vores forhandlere har lavet denne integration mellem DanDomain og vores kasse løsning FlexPOS
dog er denne ikke iPad baseret :) og koster også lidt at komme igang, men den vil spare dig fo en masse tid i det lange løb.

kobler du så samtidig dit økonomisystem på så vil den også håndterer kontering at din omsætning af dit fystiske salg i dit økonomisystem.

/Jacob

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Microcom Skrevet kl. 14:46

hej MetteKSN...

Vores POS løsning er ikke billig. Men derimod er vi (måske) danmarks ældste POS virksomhed.

Så du får 30 års erfaring fra Microcom.

og vores speciale er Variant styring.

www.microcom.dk er sidens navn. Og DanDomain er 1 af vores mange webshop integrationsmuligheder...

go' jagt :)

mvh.

klaus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)