Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

starter måske en webshop

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde sætte pris på de gode råd du får, i stedet for at "kegle" sådan ud. Der er en flok mennesker her inde, der bruger en masse tid på at besvare din spørgsmål, selv om du tydeligvis ikke har brugt særlig lang tid på selv at sætte dig ind i regler om fødevarer eller for den sags skyld meget andet.

Jeg synes ærlig talt, du er temmelig utaknemmelig.

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 15:47

hej

det er sku vær gang jeg spøger om her inde

bliver jeg bare i sådan en grad kørt i sænk vær gang

det er sku ikke sjovt at man bare bliver behandlet sådan vær gan man skriver her inde

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:53

Du får svar som du spørger. Du har intet gjort for at sætte dig ind i det område, du vil starte virksomhed indenfor. Du stiller en række spørgsmål og har allerede inden besvarelsen forventninger til hvad der skal svares.

Sådan fungerer det altså ikke, så skal du bare spørge dig selv og ikke andre, så får du de svar du ønsker.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ls-sc:

hej

det er sku ikke sjovt at man bare bliver behandlet sådan vær gan man skriver her inde

Vi skriver jo ikke noget vi ikke mener vil kunne hjælpe dig. I det her er det indsigten af det at kører en webshop, jeg forsøgte at hjælpe dig en smule med, for ærlig talt virker det ikke til at du ved hvad det drejer sig om. Og hvis du udelukkende gør det for at tjene penge, er det allerede her et dødt løb.

Du er velkommen til at forsøge, men jeg forsøgte bare at spare dig nogle hårde erfaringer.

Og hvis du lægger mærke til det, er det dig der sviner mig til i tråden - og ikke omvendt.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 16:00

Jeg tør jo næsten ikke at skrive, men gør det alligevel :-)

1) Har du overvejet hvorfor folk skulle købe mandler hos dig i stedet for i butikken (husk at fragt er rimeligt dyrt, og du også skal annoncere. Kunderne kommer ikke af sig selv).

2) Er der overhovedet nogle der søger efter brændte mandler på nettet, eller skal du skabe et behov som ikke er der? (brug google keywordstool, det giver dig en ide om hvor mange som søger efter det du vil sælge).

Håber du vil tage dig tid til at kigge på disse 2 spørgsmål, og hver gang du får en ide så start i det mindste med at stille dig disse spørgsmål. Held og lykke med projekterne :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:01

ls-sc:

Rigtig mange herinde taler af erfaring. Men hvis du hellere vil have en "Yes, lav endelig en webshop med brændte mandler. Pyt da med at de bliver kedelige og kolde under transport, du vil tjene kassen! Selv Lars Larsen vil blive jaloux!", så kan det da godt blive sagt. Men det vil være ukorrekt, og du vil stå tilbage og risikere at tabe på det.

Fra du har alt på plads med tilladelser, lager osv, og din shop oppe, til du har nok trafik til at omsætte en bare nogenlunde andel, går der bare lang tid. Sådan er det. Medmindre du tager et kæmpe lån og fyrer en masse super dyre marketings kampanger af - men disse kan du sagtens tabe på, hvis du ikke omsætter nok til at dække reklame udgifterne. Der er mange (rigtig mange) ting du skal have styr på. At kalde dem lyseslukker, er helt forkert. De er nærmere en "lysetænder", fordi de oplyser dig om ting, du ikke selv ved.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 16:05

jeg er godt klar over en masse ting omkrin dette her jeg mener bare det skulle prøves af med at se

hvad folk vil sige omkrin sådan en side uden at få af vide sådan gør man og sådan og såden

det er jeg med på og der skal lægges krafter i også

men vi stopper jeg droppe det i det hele taget at være her gider ikke spilde tid på det

skal bare finde noget andet så

hvis man ikke kan finde noget positv at lave

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:06

ls-sc:

men vi stopper jeg droppe det i det hele taget at være her gider ikke spilde tid på det

skal bare finde noget andet så

hvis man ikke kan finde noget positv at lave

Ellers ærgerligt, for der sidder, som du selv kan se, flere iværksættere klar til at hjælpe dig godt i gang med dit projekt.

At du vælger at være negativ over for de erfaringer vi deler med dig, er jo noget du må gøre op med dig selv.

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wake up og sig undskyld !! Læs hvad folk skriver mand , bliver rasende når man skal læse magen til utaknemmelighed..

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har du evt. alternative ideer som du tør smide ud i debatten? Så kan vi starte forfra og prøve at undgå at save dig ned hehe :-) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)