Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook strategi - Generelt hjælp søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag, 

Jeg søger råd/tips/henvisninger til hvordan jeg kan få lavet en facebook strategi, samt andet nyttigt viden omkring de muligheder facebook tilbyder med at have en facebook side for ens virksomhed.

Bøger, blogs samt andre tråde hvor netop dette emne er blevet drøftet vil blive taget imod med åbne arme! 

Vh. 

Mads

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:43

Hejsa Mads

Komfo er en af de første og nok idag, en af de største indenfor Facebook marketing - de kan måske hjælpe.

Ellers er der Thomas Bigum, som er ekstrem kompetent og afholder kurser i korrekt brug af Facebook.

Generelt kan man jo bruge Facebook til kundesupport/kundeservice og uploade nye produkter via News Feed, men for at sprede budskabet omkring din side kræver det jo nogle fans. Nogle hurtige ideer ift. din side kunne være at lave en Facebook skattejagt på din hjemmeside. Selve konkurrencen foregår via Facebook(mener ifølge reglerne at selve konkurrencen skal oprettes på en seperat side) men at fansene så skal gå ind på din side og finde sporene, Det kunne f.eks. være at man skulle finde ud hvor mange Pingvin bamser i havde og kommentere det rigtige antal ud på konkurrence siden.

Når i så har fået fans kunne en konkurrence være at når i fik muligheder for nye produkter skulle fansene på siden stemme om hvilken produkt i skulle tage ind og fra det produkt der vandt, blev en vinder trukket ud. Så får man både viral marketing og afstemt efterspørgselen:)

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 17:12

Heej Mads.

Du er mere end velkommen til at tage kontakt til mig, så kan vi tage en uforpligtende snak omkring de sociale medier:)

//
Sune 

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:26

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58

Det er nogle super gode ideer, som jeg helt sikkert vil prøve af når jeg har fans nok til det. 
Takker for input!

Vh

Mads 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22

Tak for det link. Det var lige det jeg søgte efter! 

Vh.

Mads 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)