Det er også uklart for mig, hvad Fimafon går ud på?
Er din side en "landing page" som sælger et produkt for en anden virksomhed, eller er det en webside for dit firma? Tror du eventuelt har misforstået begrebet "Landing page".
Designet på både /gratis2 og /gratis er OK, men desværre langt fra professionel.
Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge skabelonen fra /gratis, da den er bedre organiseret og virker mere brugervenlig for besøgende. Dertil, så bør du overveje at ændre opsætningen af indholdet.
Ændringer med henblik på at øge konverterings-raten:
- Det er de færreste besøgende som er overbeviste om dit produkt før de har læst om det. Start med at lave en oversigt over hvad du kan tilbyde, og op-sæt det på en pæn og brugervenlig facon.
- Din side mangler autoritet, indsæt tillidsvækkende indhold eller referencer til dine kunder.
En landing page skal forklare produktet til folk som ikke kender det i forvejen. Det gør "gratis2" på ingen måde... Jeg har i sidste uge netop brugt tid på at sætte mig ind i hvad Firmafon er... og der ville "gratis2" på ingen måde hjælpe mig til at finde ud af. "gratis" pusher Firmafon Omstilling, hvad pusher "gratis2"? Bare Firmafon?
Hej Jess. Jeg går ud fra at kunden bliver sendt til denne side efter at have læst om produktet. Hvis dette er tilfældet syntes jeg informationen på siden er tilstrækkelig. Dog kan jeg bedste lide den gamle side, da jeg syntes den nye virker lidt rodet og uoverskueligt. Kan godt lide grafikken på den gamle side, og syntes at overskriften/headeren på den nye er lidt klodset. Derudover er det dejligt at menuen er i toppen, så man kan navigere rundt på siden hvis man gerne vil lære mere om produktet inden.
Men vil dog sige at, hvis ikke jeg havde set den gamle ville jeg ikke have megen kritik til den nye.