Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet kontaktet af Google Adwords

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er blevet kontaktet af den der siger hun er fra Google Adwords, og har mit kunde-id samt korrekt CTR.

Er der nogen der kan hjælpe med om det er en fra Google, eller om det er noget alle kan se hvis de ved hvordan?

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:43

Hvis hun har disse oplysninger bør det være en fra adwords. De vil sikkert hjælpe dig med at bruge lidt flere penge, hvis du siger ja til at få dem til at lave kampagner etc. for dig så overvåg det rigtigt nøje, har hørt fra flere at de ikke just har super erfaringer med dette "tilbud". Har dog aldrig selv prøvet det, så hvis nogle af jer andre har erfaring med at få google til at lave kampagner etc. for jer så skriv lige :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58

Jeg har god erfaring med google adwords support. Jeg blev ringet på aftalt dato og fik ca. en times undervisning i adwords, hvor der blev taget udgangspunkt i mine kampagner, som supporteren havde analyseret i forvejen.

Der ud over fik jeg nogle tip til hvordan jeg kunne fremhæve mine annoncer og optimere, så jeg fik en lavere pris pr. klik.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Cloud ITeration Skrevet kl. 12:03

Hej

Vi er også blevet kontaktet om at få hjælp til at sætte AdWords annoncer op. Personen ved AdWords har været rigtig flink de gange, jeg har snakket med ham. Men desværre er det løbet lidt ud i sandet, da der opstod problemer med at få ret til at bruge nogle forskellige varemærker. Efter at vi blev gjort opmærksom på, at vi skal have ret til at bruge nogle bestemte varemærker, har jeg svært ved at få fat på vores kontakt telefonisk, og det tager utroligt lang tid at få svar fra ham pr mail. 

Så lidt blandede erfaringer med AdWords hjælpen her.

Vh Annie

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 12:12

Hejsa

Tidligere var Google ekstremt svære at få fat i, men indenfor de sidste års tid har de ændret strategi og tilbyder gratis Adwords support. Det er kun dig selv og andre du har givet adgang til din Adwords konto, udover Google selv, der kan se dit kunde ID. Så du kan godt stole på det er fra Google.

Som sagt tilbyder de gratis rådgivning, men tjener deres penge på at du annoncerer mere og ender med at byde prisen op, så indirekte tjener de pengeSmile.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:59

tak for hjælpen, så svarer jeg tilbage.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01

Hej.

Ja du er blevet kontaktet af Google.

- De vil hverken sælge dig noget etc...

De vil bare fortælle dig om dine muligheder hos dem, og hvor dine bannere kan placeres på nettet ved hjælp af nogle værktøjer. Det er en gratis service.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 13:23

Tror de har sendt en god bunke ud i dag - har også fået den :-)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, af Google eller af deres telemarketingsbureau de har i Kbh. - og der er stor forskel på kvaliteten og ekspertisen.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johannes Helleland:
Ja, af Google eller af deres telemarketingsbureau de har i Kbh. - og der er stor forskel på kvaliteten og ekspertisen.

Helt enig.

Det er bestemt værd at advare mod ukritisk at følge de råd, supporteren/sælgeren giver.

Jeg er i flere omgange blevet rådet til at foretage ændringer, der helt unødvendigt ville have hævet forbruget betragteligt, og jeg har set kampagner opsat af Google, der på ingen måde var profitable.

Når det er sagt, kan især brugere med forholdsvis begrænset indsigt i AdWords få masser ud af supporten, men det er altså bestemt tilrådeligt lige at overveje rationalet bag, inden rådene følges blindt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)