Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PrestaShop hjælp - Restordre håndtering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp ang. min prestashop.
Som overskriften fortæller, så ville jeg rigtig gerne vide, hvordan kan behandler restordre i prestashop.

Som det umiddelbart  ser ud lige nu, så kan den ikke håndtere det.
Min version er 1.3.1.1.

Håber at der en som ved hvordan dette kan løses.

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Mange tak for dit svar.
Det var da træls at det kun kan lade sig gør i de nye versioner.
Troede at der evt. var lavet et modul eller noget til det.

Har også overvejet flere gange, men synes ikke rigtig at der er nogen som har kunne give en fair pris på dette og jeg har jo også nogle funktioner som jeg har fået lavet til min version, som jeg også ønsker i den anden.
og jeg ved ikke hvor meget der skal laves om, hvis man vælger at opgradere?

Mvh.
Danny 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske findes disse funktioner, som indbygget i den seneste udgave 1.5.3 - skriv evt. hvilke funktioner der er tale om.

Jeg benytter selv 1.4.7 i dag og restordre håndteres uden problemer.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan håndtere du dem?

Mit problem helt generelt er, når jeg modtager en ordre og finde ud af at den er i restordre (kan være en lagerfejl mm.), så vil jeg gerne kunne pille den ud af selve ordren (hvis kunde har bestilt flere ting), så der bliver generet en ny ordre med "restordren" på, samt at den forsvinder fra den første og at fakturaen derved også ændre sig.

Har du evt. et screenshot du kan vise din funktion eller noget?

Mvh.
Danny 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en anden procedure ved restordre og derfor heller ikke samme udfordring som dig - hvis det skal håndteres på måden du skriver, så er det vi gøre ikke løsningen.

Vi gør: I tilfælde af restordre, så kan kunden vælge at få ordren over to omgange, men vi afslutter blot ikke ordren efter første forsendelse - i stedet noteres det i ordren. Hertil kan evt. en status særligt til ordrer med flere leveringer anvendes (fx Ordre delvis afsendt).

Dette kræver dog, at kunden først betaler den ekstra fragtomkostning - hertil har vi oprettet et skjult produkt, som afspejler fragtprisen.

Iøvrigt, hvorfor vil du have restprodukterne over på en ny ordre?

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)