Jeg søger bloggere til at skrive en anbefaling af siden billigedildoer.dk på deres blog. Jeg er villig til at give en skilling for denne service, skriv blot en privat besked til mig. -Ronnie Gejl. |
Jeg ville lige høre igen.
Jeg søger bloggere til at skrive en anbefaling af siden billigedildoer.dk på deres blog. Jeg er villig til at give en skilling for denne service, skriv blot en privat besked til mig. -Ronnie Gejl. |
Kære Ronnie. Det kan være du skal uddybe lidt hvad du forventer af din blogger, og evt hvad "en skilling"indebærer. Ps. din hjemmeside er blevet markant flottere at se på nu, siden vi sidst snakkede om den, det er skønt at se! Din tekst er dog stadig slet ikke god nok til at jeg personligt ville klikke på noget. Den udstråler mindre "teenagere nu, men sproget er stadig mærkeligt. Fx "et oftere sexliv" eller "..og derfor føler vi ikke at det er vores ansvar at stå under lid for det" -Så når du finder din blogger, kan det være du skal få en pris på en gennemskrivning også ;) Held og lykke. |
Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *
Jeg vil gerne skrive tekst til hjemmesiden, men blogge kan jeg nok ikke klare (de er fyldt med rigeligt) :-) |
http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.