Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der virkeligt ikke firmaer som sætter pris på ordentlig rengøring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der virkeligt ikke firmaer som sætter pris på ordentlig rengøring.. ? vi er et lille firma i Odense. laver godt arbejde og styr på medarbejder mm., men sælge rengøring for tiden er næsten en umulig opgave.. tænker så om det er det værd at være selvstændig ..?

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:33

og har du / i brug for seriøst erhvervsrengøring så råb venligst højt .

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:01

Jeg er helt enig. Der er formange som tror det er lige til at oprette et rengøringsfirma, det er det os. Dog går de konkurs fordi de ikke aner noget som helst om hvor hård det er og vedligholde det og betale medarbejdere!

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Lindberg Service Skrevet kl. 23:20

Hej ja jeg er enig med jer det er en svær tid, og vi er alt for mange om for lidt arbejde , og hver gang der er en der bukker under er der en ny der opstår, lever en god service men lad være med at dumpe prisen, så er det først man bukker under ,gør noget mere for kunden ,det kunne være de manglede en til noget transport eller oprydning, det var bare et forslag , mvh kristian

ps prisen skal selfølgelig passe til opgaven,

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 33
Fra  D.S.Retail Skrevet kl. 00:00

Tror altid der er plads til nogen der er dygtige og som gør en forskel. Det er et rigtig svært marked at komme ind på, og jeg tror det er et langt sejt træk. Men hvis man sørger for at levere et godt produkt, så kommer det også en dag. Det tager bare tid.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 02:49

Kan du ikke blive blive privatleverandør til praktisk hjælp inden for kommunernes fritvalg. Det er da en god timebetaling. fritvalgsdatabasen.dk

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)