Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Databanken på CVR.dk er nu gratis - Hent gratis kundeemner!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vil du præcisere hvad du mener?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Weng:

Ja, vil du præcisere hvad du mener?

Jeg markeret det ellers med fed i dit citat:

ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax

Jeg benytter ingen af disse, direct-mails er et udtryk for adresseret postomdelte reklamer. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh, my bad then. Vidste jeg ikke det betød. :)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Super info :)

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

det skulle jo være den omvendte verden at hvis man ikke har sagt ja til reklame, så fik man ikke.   I det mindste at man fik en mail / brev fra dem der styrer JA og NEJ databasen, og hvad gruppe man evt. absolut ikke vil høre fra.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er der ingen der ser de positive muligheder i at grunddata bliver tilgængelige?

Når vi som virksomhed kan hente data over de virksomheder som vi gerne vil kontakt, ud fra vores egene parametre som f.eks branche og størrelse, giver der mulighed for en mere præcis kontakt til virksomhederne. Vi undgår at man kontakter virksomheder som åbentlyst ikke har behov for vores produkter. Ved at vi nu også på en men måde får adgang til oplysninger om en virksomhed har reklamebeskyttelse er det nu ment at undgå at kontakte dem. Der er ingen som er interesseret i at bruge resurser på at kontakte en virksomhed som man på forhånd ved ikke købe ens produkter. Som sælgende virksomhed får du større succesrate og jer som ikke vil kontaktes bliver ikke forstyrret.

Vi planlægger selv at implementer oplysninger om reklamebeskyttelse i vores CRM system, både emne som er hentet via grunddata og egne indtastet emner, så kan man inden man ønsker at foretage et telefonopkald få vist om modtageren har fravalgt sig opkald. Vi venter spændt på at der åbnes op for et API, så vil Clickmate CRM automatisk kan hente oplysninger fra cvr.dk.

Det kan kun være en fordel for alle at disse oplysninger er åbne for alle. 

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Kvist:
jer som ikke vil kontakte bliver ikke forstyrret

Det er forstyrrende hver eneste gang en telefonsælger er i røret. Tror I, at vi sidder og venter på telefonen ringer? Nej, vi har andre ting at tage os til.

Derfor, pr dags dato er det diskvalificerende at ringe op til os som telefonsælger. Alle svar der indledes med "træffer jeg den ansvarlige for markedsføring?" bliver besvaret med "nej - farvel". Evt blot "nej", hvis jeg ikke har fået min kaffe! ;)

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvad er det meste de ringer om !

1 pladsen,   Google, FB søgemaskine og hjælp der til = lort = og sker mindst 25 gange om året (nok fordi vi har en webshop) men GAB!

2 pladsen, mobil selskaber = lort, hvis jeg ønsker ny tlf osv,  så skal jeg nok selv tag hånd om det!  GAB!

3 pladsen,  Børsen, JP, og andet blade / magasiner.  Står jeg og mangler noget læste stof, så kan jeg nok selv, fjolser!

4 pladsen,  annoncer  til ukendte telefonbøger , og de gule sider har også været der.  GAB!

Der kun EN branche, vi vil høre fra, det er dem som ren faktisk beskæftiger sige med det vi rent faktisk har noget med at gøre, men ofte kan vi næsten ikke skæle fra de øvrige platslager  der ringer fordi vi bliver så trætte af dem...  

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)