Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Databanken på CVR.dk er nu gratis - Hent gratis kundeemner!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

<< Håber at de der udtrækker så også respekterer reklamebeskyttelsen - heldigvis har vi fået det på vores CVR numre :) (Men det er dog ikke alle der helt fatter hvad det betyder) Devil

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CVR.dk respekter reklamebeskyttelse, og de kommer IKKE med på udtræk. 

Med venlig hilsen én der har købt rigtig mange udtræk i 2012.

Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter mine oplysninger er der ikke noget officielt API, men det er på vej. Ved ikke hvornår det skal være færdigt.

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis i skal bruge det til at ringe til folk, så fucking drop det!!!!, der ikke noget mere træls end tlf. sælger !   sådan 2-3stykker hver uge, så brækker man sige 

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også sige hvis det er for at ringe til folk så glem det TOTAL ! 
Har valgt simpelt hen ikke at tage telefonen hvis der står privat - hemmelig nummer !
Har oplkevet at Børsen har ringet 6 gange PÅ EN DAG for at ville sælge deres avis - og andre har også ringet flere gange selv om jeg har bedt om at de sletter mit nr i deres system !

Hvis man har reklame beskyttelse på sit cvr nummer - er det så ensbetydende med at man ikke kommer med i et udtræk ?

Så skal jeg have lavet det !

 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

<< Håber at de der udtrækker så også respekterer reklamebeskyttelsen - heldigvis har vi fået det på vores CVR numre :) (Men det er dog ikke alle der helt fatter hvad det betyder) Devil

Hej Tom

Det er godt du har skrevet det her at du er reklamebeskyttet på CVR og du har link til din hjemmeside så kan alle som gerne kontakte dig igen gøre det hvis de finder dig på denne måde.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man er erhvervsregistreret så må man finde sig i at der må laves teleopkald, ligesom du må finde dig i at din private postkasse bliver spammet til med fysiske reklamer, medmindre du gør noget!

Man kan gøre nogle ting for at undgå telefonopkald, hvoraf den sidste personligt har vist sig mest effektiv.

*Blive reklamebeskytte på CVR.dk det følger også med på krak/dgs i deres index.
*Når du skriver dit telefonnummer, så skriv at (reklamebeskyttet) ved siden af.
*Sørg for at de index sider i er optaget på, at nummeret fjernes eller der skrives reklamebeskyttet ved.
*Når i registrere virksomheden så benyt et telefonnummer i IKKE benytter til hverdag, f.eks. et taletidskort eller et gammelt nummer. Derved kommer det ud i diverse databaser og i modtager ikke opkaldene.

Jeg benytter udtræk til at sende direct-mails, og dér er et udtræk fra CVR en kæmpe fordel, da jeg kan målrette kampagner imod branchekoder eller antal ansatte. Så hvis jeg vil have fat i slagtere med mellem 5-19 ansatte på Fyn, så får jeg en liste. På udtræk fra CVR kommer der IKKE reklamebeskyttet virksomheder med. 

Så jeg er glad for at det er åbnet op, i stedet for at jeg skulle betale 2,50,- pr. virksomhed, selvom jeg havde betalt alligevel. Og jeg tror at det vil få flere til at benytte cvr.dk til udtræk, i stedet for nogle af de andre databaser. Og benytter flere cvr.dk så vil færre der ikke ønsker opkald få opkaldene da de selvfølgelig har reklamebeskyttet sig.  Så jeg kan kun se fordele i at det er blevet gratis. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

*Blive reklamebeskytte på CVR.dk det følger også med på krak/dgs i deres index.

Når du opretter tlf.nr at få det reg. med undladt navn og nummer fordi så kommer det ikke senere til dgs/krak osv.

Men hvordan kan man drive en virksomhed hvis man ikke vil kontaktet. Det kunne jo være en leverandør som vil have en til at sælge deres produkter. Jeg forstår det ikke.

Man kan jo bare sige ingen interesse og ingen interesse farvel.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Jeg benytter udtræk til at sende direct-mails, og dér er et udtræk fra CVR en kæmpe fordel, da jeg kan målrette kampagner imod branchekoder eller antal ansatte. Så hvis jeg vil have fat i slagtere med mellem 5-19 ansatte på Fyn, så får jeg en liste. På udtræk fra CVR kommer der IKKE reklamebeskyttet virksomheder med. 

Jeg går ud fra at du har modtaget godkendelse fra alle modtagerne før du sender?

J.f. markedsføringslovens § 6, stk. 1 fremgår det, at

"En erhvervsdrivende ikke må rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det".

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Weng:

Mark:
Jeg benytter udtræk til at sende direct-mails, og dér er et udtræk fra CVR en kæmpe fordel, da jeg kan målrette kampagner imod branchekoder eller antal ansatte. Så hvis jeg vil have fat i slagtere med mellem 5-19 ansatte på Fyn, så får jeg en liste. På udtræk fra CVR kommer der IKKE reklamebeskyttet virksomheder med. 

Jeg går ud fra at du har modtaget godkendelse fra alle modtagerne før du sender?

J.f. markedsføringslovens § 6, stk. 1 fremgår det, at

"En erhvervsdrivende ikke må rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det".

Jeg går udfra at du har læst hvad du kopiere?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)